25/07/2021

CheckinArt

art & culture magazine

ΜΑΡΑ ΔΑΡΜΟΥΣΛΗ:”Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν ιδέες και πολλές μένουν στο συρτάρι ή δεν έχουν βρει ακόμα την ώρα τους.”

Μάρα Δαρμουσλή είναι μια γυναίκα αλλά και μητέρα με πολύ δημιουργία μέσα της, έχοντας κάθε φορά διάθεση για νέα πράγματα που την εκφράζουν απόλυτα και την γεμίζουν.

google.com, pub-6873176564829315, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Έπειτα από το δυνατό φινάλε της παράστασης “Τα 39 Σκαλοπάτια”, η ταλαντούχα Μάρα μίλησε αποκλειστικά στον Πάνο Σταματόπουλο για όλους και για όλα!

Μάρα μου καλώς όρισες στο CheckinArt, ποια θεωρείς την πιο δυνατή στιγμή από την παράσταση “Τα 39 Σκαλοπάτια” ;

Αρχικά δεν μπορώ να ξεχωρίσω μια στιγμή, αλλά από την στιγμή που βρίσκεσαι επί σκηνής με 3 υπέροχους ανθρώπους οι οποίοι διακρίνονται για την ευγένεια τους πρώτα ως άνθρωποι και μετά ως επαγγελματίες, όταν υπάρχουν στιγμές που γίνονται λάθη και υπάρχει μια σχετική αμηχανία, αυτό που μένει σίγουρα είναι η ομαδική διάθεση όλων μας για έναν κοινό σκοπό και όλα ξεπερνιούνται με ένα χαμόγελο.

 

Από την Πτολεμαίδα και το «Εμπρός-Θεατροεργαστήριον» τι έχει αλλάξει προσωπικά στην Μάρα και τι μαθήματα έχεις πάρει από αυτόν τον χώρο; Έχεις αναθεωρήσει από τυχόν λάθος επιλογές και σφαλιάρες του χώρου;

Μέχρι στιγμής δεν έχω βρεθεί στη θέση να πω ότι αυτό το ναι έπρεπε να ήταν όχι αλλά μπορώ να πω ότι ξεκίνησα λίγο λάθος, από την άποψη ότι πήρα το βάπτισμα κάνοντας πράγματα χωρίς να έχω την τεχνική κατάρτιση. Η υποκριτική είναι ένα πράγμα που έχει το κάλος μέσα της αλλά θέλει και την προαπαιτούμενη τεχνική, δεν φτάνει δυστυχώς μόνο η αλήθεια και η διάθεση του καθενός από εμάς. Προσπαθείς να καλύψεις κάποια κενά με λίγο περισσότερο δόσιμο αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό που αναζητάς γιατί μετά τα πράγματα είναι εντελώς τυχαία.

Αυτό που μπορώ να πω ότι τουλάχιστον έτσι όπως ξεκίνησα εγώ γιατί έχω κατηγορηθεί κιόλας στο παρελθόν ότι ξεκίνησα το επάγγελμα χωρίς να πάω σε κάποια δραματική σχολή, ήμουν σε μια μορφή τέχνης όπως η τηλεοπτική-κινηματογραφική το οποίο σημαίνει πώς υπάρχει μια άλλη καλλιτεχνική κατάρτιση η οποία καλύπτει, αλλάζει και σώζει πολλές φορές τα πράγματα, η τέχνη του σκηνοθέτη και του μοντέρ που μπορεί να σε φέρει κοντά και σε μια βράβευση. Αυτό ήταν κάτι που ξέφευγε από τα χέρια μου καθώς εγώ έδινα το καλύτερο μου εαυτό και από κει και πέρα το αποτέλεσμα μπορούσε να γίνει καλύτερο η χειρότερο από ότι ήταν στην διαδικασία του cut.

Έχοντας περάσει και από την τηλεόραση με αγαπημένες σειρές όπως τα “Άγρια Παιδιά”, “Κόκκινο Δωμάτιο”, “3ος νόμος και “Ηρωίδες”, τι θα σου έκανε το κλικ για να ξαναμπείς σε μια νέα τηλεοπτική παραγωγή του σήμερα;

H αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής δεν είχα και τόσο επιτυχημένη πορεία στο γυαλί καθώς δεν είχα έναν βασικό ρόλο σε ένα σήριαλ. Με τις Ηρωίδες ήταν η αρχή και δυστυχώς η δουλειά σταμάτησε απότομα προτού προχωρήσει η ιστορία και επειδή είχα διαβάσει το κείμενο, ήταν κάτι πολύ ενδιαφέρον που δεν προχώρησε ποτέ. Πολλές ώρες δουλειάς κόπηκαν πριν την ώρα τους για χ, ψ λόγους αλλά ας μην μπούμε σε λεπτομέρειες για ποιον λόγο κόβονται οι ελληνικές σειρές. Δυστυχώς οι σημερινές σειρές πρέπει να ανταγωνιστούν σειρές του εξωτερικού οι οποίες έχουν έναν άλλο προϋπολογισμό και είναι καθαρά θέμα ακροαματικότητας. Την σημερινή εποχή σε μια νέα τηλεοπτική πρόταση θα μου έκανε το κλικ η ομάδα συνεργατών που θα απαρτίζεται μια δουλειά. Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν ιδέες και πολλές μένουν στο συρτάρι ή δεν έχουν βρει ακόμα την ώρα τους, το ωραίο πράγμα όπως και να το κάνουμε εμπεριέχει την λέξη ώρα.

Τι είναι αυτό που ακόμα σε γοητεύει στον χώρο και τι είναι αυτό που σε απωθεί;

H αλήθεια είναι ότι όταν ήμουν στην Δραματική Σχολή είχα έναν μεγάλο δάσκαλο, τον Δημήτρη Ήμελλο ο οποίος κατά την διάρκεια του τρίτου έτους αναρωτήθηκε για ποιο λόγο κάνουμε αυτές τις σπουδές, προτρέποντας μας να σταματήσουμε διότι αυτή η δουλειά είναι διαστροφή. Αν συνεχίζεις να κάνεις αυτή την δουλειά, είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες και κάνουμε ότι μπορούμε πραγματικά και δίνουμε πολύ περισσότερα πράγματα από χρόνο και κόπο. Προσωπικά μπαίνοντας νωρίς σε αυτή την δουλειά, έχω ακόμη μεγάλη όρεξη και θέλω ιδιοτελώς να ζήσω κάποιες ιστορίες και να πω κάποια πράγματα και νομίζω ότι θα προσπαθώ να κάνω πράξη αυτό που αγαπώ πραγματικά. Για μένα το θέατρο δεν είναι μόνο το αν θα είμαι πάνω στην σκηνή και να πεις ψέμματα αλλά να πεις μια ιστορία και αυτό το κάνω σε κάθε στιγμή της ζωής μου και σε κάθε συναναστροφή.

Πώς φαντάζεσαι την Μάρα στα επόμενα 5 χρόνια στον χώρο, υπάρχει κάποιο καλλιτεχνικό απωθημένο που δεν έχεις πραγματοποιήσει;

Δεν θα μπορούσα να με φανταστώ στα επόμενα 5 χρόνια γιατί διανύω ήδη τα 5 χρόνια ως ηθοποιός και συνήθως αλλάζω επάγγελμα κάθε 15ετία. Για τα επόμενα χρόνια θα ήθελα να βρίσκομαι ενεργά στον χώρο της υποκριτικής και θα ήθελα να συμμετέχω σίγουρα σε μια καλοκαιρινή περιοδεία. Δεν με νοιάζουν τα μεγάλα θέατρα και τα μικρότερα, αυτό που μου αρέσει πιο πολύ είναι η αίσθηση του “μπουλουκιού” που κάθε μέρα παίζει σε ένα διαφορετικό σταθμό και περιοδεύει σε ολόκληρη την χώρα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΚΑΤΣΑΝΑΚΗΣ, ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ, ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
%d bloggers like this: