O Σπύρος Χατζηαγγελάκης είναι ένας νέος που σου φέρνει μπόλικες νότες αισιοδοξίας από την πρώτη κουβέντα που κάνεις μαζί του και σου αποδεικνύει ότι το αίμα του βράζει ζώντας πάντα σε ένα καλλιτεχνικό πυρετό χωρίς να χάσει βέβαια ποτέ τις ισορροπίες του.
Τον έχουμε αγαπήσει στη σκηνή του Θεάτρου με διαφορετικά έργα κατά καιρούς και αυτή την περίοδο ξεχωρίζει στα μάτια μας για το “Σεξ Λεξικόν” αλλά και για το τηλεοπτικό του ντεμπούτο στο “Μην Αρχίζεις την Μουρμούρα“.
Ο ταλαντούχος ηθοποιός μίλησε αποκλειστικά στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart για όλους και για όλα!
Σπύρο μου καλώς όρισες στο Checkinart! Σε μια περίοδος που λίγες δουλειές ξεχωρίζουν και εσύ βρισκόμενος ανάμεσα σε 2 επιτυχημένα projects, την παράσταση “Σεξ Λεξικόν” αλλά και το “Μην αρχίζεις την μουρμούρα” , που βρίσκεις τον εαυτό σου; Πέφτεις ποτέ σου σε καλλιτεχνικό αδιέξοδο;
O Σπύρος πάντα βρίσκεται στην αναζήτηση καινούργιων ερεθισμάτων έτσι λοιπόν και ο χώρος της τηλεόρασης για μένα είναι ένα καινούργιο ερέθισμα και ένας καινούργιος πειραματισμός που δεν τον είχα ζήσει. Θεωρώ πώς είναι κάθε φορά μια προσπάθεια εξερεύνησης νέων πραγμάτων μέσα μου.
Το τρέξιμο και η ανησυχία στην δουλειά μας πάντα υπάρχει αλλά όχι με αρνητική χροιά. Επειδή είμαι πολύ συνειδητός ως προς τις επιλογές μου και κάθε φορά χαίρομαι αυτό που κάνω, δεν με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και το αν θα αναδειχθώ ή όχι. Μου αρκεί ότι απολαμβάνω που βρίσκομαι στις εκάστοτε δουλειές.
Από την Ορεστιάδα και το Φυσικό στην Θεσσαλονίκη μέχρι και σήμερα, τι έχει αλλάξει προσωπικά στον Σπύρο και τι μαθήματα έχεις πάρει από αυτόν τον χώρο; Έχεις αναθεωρήσει από τυχόν λάθος επιλογές και σφαλιάρες του επαγγέλματος;
Σίγουρα οι μέχρι τώρα εμπειρίες στην ζωή μου ήταν αρκετά έντονες. Από την επιλογή μου να σπουδάσω Φυσικός και με την ενασχόληση μου με τον αθλητισμό και το Θέατρο γεμίζεις με εμπειρίες και βλέπεις πολλά πράγματα διαφορετικά από ότι θα τα έβλεπες παλαιότερα. Όσο περνάει ο χρόνος ωριμάζεις μέσα σου και αυτό είναι ένα πολύ ωραίο συστατικό. Η γραμμή δεν είναι πάντα αύξουσα, υπάρχουν και πράγματα που κάνεις και λες ότι αυτό δεν πήγε καλά αλλά επειδή είναι όλες συνειδητές επιλογές, είμαι πολύ καλά μέσα μου. Μια λάθος επιλογή στο επάγγελμα είναι και αυτό μια εμπειρία που μπαίνει στο κουτάκι μέσα σου για να διαχειριστείς καλύτερα τα επόμενα που θα έρθουν.
Πώς βίωσες την μεγάλη δημοσιότητα που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομα σου αλλά και την πρώτη τηλεοπτική εμπειρία σου στο “Μην αρχίζεις στην μουρμούρα”;
Λόγω ότι υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις κατά την διάρκεια της ημέρας δεν μπορώ να αναγνωρίσω καν ότι υπάρχει μια αναγνωρισιμότητα στο όνομα μου οπότε κάνω την δουλειά που πρέπει να κάνω και την απολαμβάνω και όλα βαίνουν καλώς.
Πώς κρίνεις το τηλεοπτικό πεδίο του σήμερα και τι θα σου έκανε το κλικ για να ξαναμπείς σε μια νέα τηλεοπτική παραγωγή;
Eπειδή ανέφερες την μυθοπλασία θέλω να πω πώς ήδη ετοιμάζεται στο κανάλι ΝetWix μια νέα σειρά τρόμου με βρυκόλακες και θα βγει στις 22 Φλεβάρη, οπότε σε αυτή την πρόταση είπα κατευθείαν το ναι γιατί είδα ένα σενάριο το οποίο με αφορά και με ιντρίγκαρε. Δυστυχώς στην τηλεόραση δεν υπάρχουν πολλά προιόντα που θα σε κάνουν να τα παρακολουθήσεις με ευχαρίστηση και τα οποία θα χαρακτήριζες ικανοποιητικά από αυτό που παρουσιάζουν στον κόσμο. Πάντα στην τηλεόραση παίζει ρόλο το συνολικό budget και η παραγωγή που υποστηρίζει μια σειρά για να γίνουν ωραίες δουλειές αλλά δυστυχώς λόγω κρίσης γίνονται εκπτώσεις στην δουλειά μας καθώς μειώνονται όλα σε μεγάλο βαθμό.
Φοβήθηκες ποτέ την σύγκριση με τα ζευγάρια του προηγούμενου κύκλου, μπαίνοντας σε ένα πολύ δυνατό σήριαλ όπως είναι το “Μην αρχίζεις την μουρμούρα”;
Ήταν αναπόφευκτο ότι θα γίνει μια τέτοια σύγκριση αλλά δεν με απασχολεί καθόλου αυτό. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτή την τηλεοπτική συνθήκη και αυτό έχει σημασία γιατί κάθε ηθοποιός είναι διαφορετικός και άλλα πράγματα θα έχει να παρουσιάσει οπότε δεν είναι κάτι που με αγχώνει ιδιαίτερα.
Πώς βιώνεις την νέα τάση των Social Media και πώς φιλτράρεις θετικά/αρνητικά μηνύματα;
Επειδή είμαι λίγο πιο παραδοσιακός στον τρόπο αντιμετώπισης των πραγμάτων λόγω ότι ήμουν πάντα με μικρότερες ομάδες στο Θέατρο, έχω συνηθίσει πάντα από κάτω να συναντώ φίλους που περιμένουν να σου δώσουν ένα feedback για την δουλειά σου και τώρα στο Σεξ Λεξικόν που είναι μια παράσταση που αφορά πιο πολύ κόσμο, κατεβαίνω κάτω περιμένοντας να ακούσω γνώμες και δεν βρίσκω κανέναν θεωρώντας πώς μπορεί να είμαστε απρόσιτοι ως άνθρωποι ή έχοντας την λογική ότι να μην τους κουράσουμε μιλώντας τους και αυτό σίγουρα λειτουργεί πολύ αρνητικά για εμάς τους ηθοποιούς γιατί έχεις ανάγκη μια γνώμη καλή ή κακή.
Μου έχει τύχει να δω στο Τwitter σχόλια για το ζευγάρι μας στην Μουρμούρα με πολύ ωραίους χαρακτηρισμούς και πραγματικά με κάνει να γελάω όλο αυτό. Με ενδιαφέρει η άποψη κάποιου ανθρώπου που ειλικρινά έχει να πει κάτι σε σχέση με την δουλειά μου αλλά δεν με αφορά η άποψη κάποιου ανθρώπου που θα μιλήσει για την προσωπική μου ζωή και ότι είναι από έξω από την δουλειά μου. Όλο αυτό που συμβαίνει με την ShowBiz στην Ελλάδα με αφήνει παγερά αδιάφορο και το μόνο που με κάνει είναι να γελάω με απόλυτη ειλικρίνεια.
Τι είναι αυτό που ακόμα σε γοητεύει στον χώρο και τι είναι αυτό που σε απωθεί;
Mε γοητεύει η όλη ρουτίνα που έχω όλα αυτά τα χρόνια σε σχέση με το θέατρο, το ότι θα έρθω στο θέατρο και θα κάνω την προετοιμασία μου, θα χαλαρώσω και θα ζήσω αυτό που είναι να ζήσω, δίνοντας σάρκα και οστά σε έναν ρόλο. Αυτή η ρουτίνα με ιντριγκάρει πολύ και είναι πολύ ιγιής.
Αυτό που με χαλάει σε αυτόν τον χώρο είναι το συνεχώς αυξανόμενο άγχος που αποκτάω μεγαλώνοντας σε αυτή την δουλειά και το οποίο αντί να μειώνεται, μεγαλώνει και έχεις περισσότερες απαιτήσεις από τον εαυτό σου. Αυτό είναι κάτι που με δυσκολεύει και με κάνει να μην περνάω ωραία όταν μου συμβαίνει.
Πώς θα διαχειριστείς τον ανταγωνισμό και το κακό στοιχείο του επαγγέλματος;
Δεν μου έχει τύχει μέχρι τώρα να ζήσω κάτι τέτοιο στην δουλειά αλλά είναι κάτι που σε αυτόν τον χώρο είναι και αρκετά θεμιτό. Εγώ θαυμάζω πολλούς ηθοποιούς και αυτούς που συνεργάστηκα μαζί τους και είναι ωραίο να σου δημιουργείται αυτός ο θαυμασμός. Αν ο ανταγωνισμός είναι υγιής, βγαίνει μια πολύ ωραία ενέργεια και αυτό το ονομάζουμε συναγωνισμό. Τον ανταγωνισμό προσωπικά στο πρόσωπο μου δεν τον έχω βιώσει αλλά ούτε τον έχω προκαλέσει.
Που βρίσκεις την λεπτή ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και επαγγελματική ζωή; Κουβαλάς το κομμάτι της δουλειάς στο σπίτι σου και αντίστροφα;
Αυτό είναι ένα στοίχημα για όλους τους ανθρώπους την σύγχρονη κοινωνία γιατί μας πνίγει η δουλειά και αν θέλουμε να είμαστε υγιείς στην ψυχή μας θα πρέπει να βρούμε τον τρόπο να έχουμε την ισορροπία μεταξύ προσωπικού και επαγγελματικού πεδίου. Αυτό είναι κάτι που επιδιώκω και εγώ και κάνω πράγματα γιαυτό ώστε να μην επηρεάζει το ένα κομμάτι το άλλο και να νιώθω καλά μέσα μου.
Τι θα συμβούλευες ένα νέο παιδί που θέλει να ασχοληθεί με τον χώρο της υποκριτικής;
Να αντιμετωπίσει με πολύ μεγάλη ειλικρίνεια αυτό που του συμβαίνει γιατί το θέατρο και η υποκριτική είναι ένα παιχνίδι και ένας τρόπος να ανακαλύψεις καλύτερα τον εαυτό σου και την ανθρωπότητα εν γένει γιατί παίζεις με τους ανθρώπους. Αν μπλέξεις σε παιχνίδια ανταγωνισμού ή αν είσαι ιδιοτελώς σε αυτόν τον χώρο και σε ενδιαφέρει μόνο ο εαυτός σου και το πώς θα κάνεις καριέρα, τότε κάπου θα χάσεις τον δρόμο σου και την ουσία αυτού του παιχνιδιού. Σίγουρα κάπου θα σε ξεβράσει το ίδιο το σύστημα και θα υπάρχει ένας πολύ λάθος δρόμος στην επιλογή σου να ασχοληθείς με αυτόν τον χώρο. Η Υποκριτική είναι μια Τέχνη και η Τέχνη απαιτεί ειλικρίνεια και αλήθεια μέσα μου για να την κάνεις.
Πώς ξεφεύγεις από την κατηγοριοποίηση της χώρας, την λεγόμενη “ταμπέλα” αλλά και πώς μετά από μια μεγάλη επιτυχία δεν την “βλέπεις” χάνοντας τον έλεγχο;
Αρχικά πιστεύω ότι οι ηθοποιοί δεν είναι φτιαγμένοι μόνο για ένα πράγμα. Χρειάζεται στην πορεία σου να είσαι ικανός για όλα και ένας ικανός ηθοποιός είναι ικανός για όλα και δεν ξεχωρίζει τον εαυτό σου σε διάφορα είδη. Είναι πολύ ιντριγκαδόρικο το να ανακαλύπτεις καινούργιες πτυχές της ανθρωπότητας είτε είναι κωμικές είτε τραγικές.
Επειδή πιστεύω ότι δεν έχω κάνει μια μεγάλη επιτυχία και έχω κάνει την δουλειά μου απλά καλά, μπορώ να αποφύγω το όποιο “καλάμι” και από την άλλη ξεφεύγεις με την επιστροφή σου στην αληθινή σου ζωή, ότι όλο αυτό είναι μια εικόνα και κάτι που αφορά κάποιους ανθρώπους αλλά η ζωή σου βρίσκεται κάπου αλλού, στους φίλους, στην καθημερινότητα σου και εκεί βρίσκεις τον εαυτό σου πραγματικά. Όταν επιστρέφεις εκεί, βρίσκεις την ισορροπία σου αλλά και ποιο είναι το πραγματικό και ποιο το φανταστικό της ιστορίας.
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Θα ανέβει η νέα σειρά στο κανάλι του Netwix την οποία έχει γράψει ο Ζήσης Ρούμπος και την σκηνοθετεί ο Βασίλης Αντωνιάδης με 18λεπτα mini επεισόδια και είμαι πολύ περίεργος για αυτό το νέο project το οποίο θα ανέβει στις 22 Φλεβάρη. Ανυπομονώ πάρα πολύ γιατί στα ελληνικά δεδομένα δεν έχει παρουσιαστεί ξανά κάτι τέτοιο, ένα έργο τρόμου με βρυκόλακες με σωστή αισθητική και να μην παραπέμπει σε cult εκδοχές. Με την ομάδα C for Circus θα παρουσιάσουμε 1-10 Ιουνίου το Δαχτυλίδι της Μάνας το οποίο είναι ένα δημοτικό παραμύθι και θα είναι η επόμενη δουλειά της ομάδας μας.
Υπάρχει κάποιο καλλιτεχνικό απωθημένο που δεν έχεις πραγματοποιήσει μέχρι τώρα;
Δεν έχω κάποιο απωθημένο, κοιτάω αυτά που θα μου φέρει η πρόταση την δεδομένη στιγμή. Θα με ενδιέφερε να συνεργαστώ με κάποιους σκηνοθέτες που ξέρω ότι θα ταίριαζαν κατά μια έννοια τα θέλω μας και ακόμα δεν έχει συμβεί αλλά το περιμένω όλο αυτό με πολύ ψυχραιμία και χωρίς να με αγχώνει.
Τι θα θελες να σου φέρει το 2018;
Θα ήθελα να με γεμίσει με τους ανθρώπους τους οποίους έχω χάσει μέσα από το άγχος της καθημερινότητας και του αποτελέσματος το οποίο μπορεί από την μια να είναι δημιουργικό αλλά και από την άλλη έχει και το κόστος του διότι χάνεις τους δικούς σου ανθρώπους μέσα σε αυτό το χάος κάνοντας επιλογές διαφορετικές κάθε φορά. Θα το χαρακτήριζα ως μια επιστροφή στην βάση μας, βρίσκοντας ξανά την φυσιολογική μας ροή. Τέλος θα ήθελα να ελαττώσω λίγο την τελειομανία και το στρες που έχω γιατί είναι κάτι που έχω σε μεγάλο βαθμό μέσα μου και το οποίο μπορεί να γίνει εμπόδιο για πολλά πράγματα.