Η Ευγενία Σαμαρά είναι ένα κορίτσι που από την πρώτη στιγμή όπου και αν δοκιμάστηκε, πάλεψε για τα ιδανικά της και για αυτά που αγαπάει πολύ να κάνει. Η επιλογή της ήταν ένας μονόδρομος φυσικά που την έχει κάνει μέχρι τώρα πιο σίγουρη, πιο έμπειρη και χαρίζοντας της μέχρι τώρα επιτυχίες που την έχουν κάνει να ξεχωρίσει στα δικά μας μάτια.
Την γνωρίσαμε μέσα από την Εκδρομή και αυτή την περίοδο βρίσκεται στο PASSPORT ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ στο μιούζικαλ GREASE το οποίο ολοκληρώνει την επιτυχημένη του πορεία σε λίγες μέρες αλλά και τηλεοπτικά στο σήριαλ του Αnt1 “Παρθένα Ζωή“.
Η ταλαντούχα ηθοποιός μίλησε αποκλειστικά στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart για όλους και για όλα!
Ευγενία μου καλώς όρισες στο Checkinart! Που βρίσκεις τον εαυτό σου ανάμεσα σε δύο τόσο επιτυχημένα projects την φετινή περίοδο όπως το “Grease” αλλά και η “Παρθένα Ζωή”;
Σε όλα αυτά που κάνω υπάρχει μέσα η Ευγενία. Με ένα μαγικό τρόπο βρίσκω κάθε φορά 1-2 ώρες και ηρεμώ, κάνω τον διαλογισμό μου, ακούω την μουσική μου και ξαναβρίσκω την ισορροπία μου την οποία έχω ανάγκη πολλές φορές.
Πώς διαχειρίζεσαι ένα καλλιτεχνικό αδιέξοδο όταν έρχονται διάφορες προτάσεις μην ξέροντας ποια να διαλέξεις και ποια όχι;
Eλπίζω να είμαι σε ένα τέτοιο αδιέξοδο και μακάρι να έχω πολλές προτάσεις ώστε να μπορώ να κάνω εγώ προσωπικά την τελική επιλογή και να μην βρεθώ στο σημείο να μην έχω δουλειά ώστε η οποιαδήποτε πρόταση να είναι η επιλογή μου. Στην δουλειά μας ή θα συμβούν όλα μαζί και πρέπει να επιλέξεις τι σε ενδιαφέρει ή δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα αλλά γενικά ελπίζω στο ότι θα υπάρχουν προτάσεις στο μέλλον και θα επιλέγω αναλόγως με το τι μου ταιριάζει καλύτερα και τι με αντιπροσωπεύει πιο πολύ την δεδομένη στιγμή.
Εν έτει 2018 οι αποφάσεις σου είναι με βάση το συναίσθημα ή την λογική;
Γενικά είμαι ένας λογικός άνθρωπος που τα τελευταία χρόνια με προσωπική δουλειά, άρχισα να λειτουργώ και με το συναίσθημα γιατί χρειάζεται μια ισορροπία ανάμεσα στα δυο την οποία θέλω να πιστεύω ότι την βρίσκω.
Από την Καλαμαριά Θεσσαλονίκης μέχρι και το σήμερα τι έχει αλλάξει προσωπικά στην Ευγενία και τι μαθήματα έχεις πάρει από τον χώρο; Έχεις αναθεωρήσει από τυχόν λάθος επιλογές και σφαλιάρες του επαγγέλματος;
Δεν πιστεύω πολύ στο “λάθος” γιατί θέλω να τα βλέπω όλα σαν μαθήματα που με πήγαν παρακάτω και με εξέλιξαν στο επάγγελμα αλλά και ως άνθρωπος. Όταν ξεκίνησα πρώτη φορά και έκανα την δική μου δουλειά, έβλεπα πολύ διαφορετικά τα πράγματα γύρω μου. Δεν άλλαξε σε καμία περίπτωση το πόσο εκτιμώ και το πόσο θέλω αυτό που κάνω, ίσως να άλλαξε ο τρόπος σκέψης μου καθώς έβλεπα τα πράγματα λίγο πιο εύκολα από ότι ήταν στην πραγματικότητα.
Δεν θα πω ότι ζορίστηκα πολύ, δεν έχω φάει σφαλιάρες μέχρι τώρα γιατί θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό άνθρωπο και πιστεύω πώς ότι ενέργεια εκπέμπεις αυτήν θα έλξεις και μου γυρνάει όλο αυτό πίσω. Προσωπικά θέλω πολλά πράγματα, τα επιζητάω και σιγά σιγά έρχονται στον δρόμο μου και χαίρομαι που έρχονται με αυτόν τον ρυθμό γιατί κάπως με ένα σκαλί κάθε φορά, γίνονται σταθερά βήματα τα οποία συνειδητοποιώ, αφουγκράζομαι την όλη κατάσταση και μετά έρχεται το επόμενο. Ανεβαίνω σιγά σιγά και νιώθω μεγάλη σιγουριά για μένα, γιαυτό που κάνω, για το πώς θα το κάνω και είμαι μέσα μου πολύ καλά.
Έχοντας περάσει από τον χώρο της τηλεόρασης με επιτυχημένες παραγωγές όπως τις “Η Εκδρομή”, “9 Μήνες” και με το πιο πρόσφατο την “Παρθένα Ζωή” στον Ant1, πώς κρίνεις το τηλεοπτικό πεδίο του σήμερα;
Γενικά δεν θεωρώ πώς η κατάσταση είναι σε ένα καλό επίπεδο σε σχέση πάντα με τα παλαιότερα έτη από την άποψη ότι το οικονομικό κομμάτι έχει συρρικνωθεί, οι δουλειές δεν είναι πολλές και οι περισσότερες γίνονται με το μικρότερο δυνατό κόστος. Παρόλα αυτά δεν γίνονται κακές δουλειές και θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε κάποια στιγμή ότι δεν είναι ανάγκη να έχεις πολλά λεφτά για να κάνεις μια κάτι ποιοτικό απαραίτητα. Πλέον υπάρχουν περισσότερα καθημερινά σήριαλ γιατί το κόστος τους είναι μικρότερο και έτσι κερδίζει ο εκάστοτε παραγωγός αλλά και το κανάλι. Θα ήθελα πολύ από την νέα χρονιά να ξεκινήσει να γίνεται μυθοπλασία σε εβδομαδιαία βάση με λίγο πιο οργανωμένες δουλειές από την άποψη ότι έχεις περισσότερο χρόνο στα γυρίσματα. Σίγουρα την σημερινή εποχή υπάρχουν αξιόλογες δουλειές και άνθρωποι που που παρόλο την άσχημη κατάσταση που διανύει η χώρα, θέλουν να δουλέψουν. Ελπίζω πώς θα ηρεμήσει λίγο το τοπίο και θα γίνουν στο μέλλον καινούργιες δουλειές στον τομέα της μυθοπλασίας με μεγαλύτερη οργάνωση.
Τι θα σου έκανε το κλικ να ξαναμπεις σε μια νέα τηλεοπτική παραγωγή;
Θα ήθελα πολύ να έρθει μια ενδιαφέρουσα ιστορία με έναν χαρακτήρα που να με ιντριγκάρει αλλά και με αξιόλογους συντελεστές γύρω μου. Νομίζω πώς θα ήθελα να ξαναγυρίσω σε κάτι που θα είναι σε εβδομαδιαία βάση στους τηλεοπτικούς δέκτες με πιο χαμηλή ταχύτητα. Ελπίζω στο μέλλον να έχω επιλογές μπροστά μου για να μπορώ να κάνω κάτι το διαφορετικό.
Που βρίσκεις την λεπτή ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και επαγγελματική ζωή;
Θεωρώ ότι δεν είναι ο χρόνος που ορίζει την προσωπική ισορροπία αλλά πιο πολύ το μέσα μας και εγώ βρίσκομαι σε πολύ ισορροπημένη φάση στην ζωή μου και νομίζω πώς μέσα σε όλο αυτό το χάος που επικρατεί, βρίσκω πάντα χρόνο για μένα για να βάλω σε μια ροή τα πάντα. Αν δεν τα βρίσκεις με τον εαυτό σου και δεν έχεις λύσει κάποια θέματα σου, τότε αρχίζεις και το κουβαλάς όλο αυτό μέσα σου.
Πώς βιώνεις την νέα τάση των Social Media; Πώς φιλτράρεις θετικά/αρνητικά μηνύματα;
Θα χρησιμοποιήσω τα Social Media για την προώθηση της δουλειάς μου αλλά και για να λάβω μηνύματα από τον κόσμο με σκοπό να γίνω καλύτερη και για να ζυγίσω τα πράγματα. Τέλος τα θεωρώ μεγάλο εργαλείο για να μπορώ να υπάρχω σε μια βάση δεδομένων ανθρώπων γιατί πλέον ο κόσμος αναζητάει μέσω αυτών άτομα που τον ενδιαφέρουν, κάτι που γίνεται κατά κόρον στο εξωτερικό όλα αυτά τα χρόνια. Σκοπός μου είναι να υπάρχω χωρίς αυτό να με ορίζει και να μου καταναλώνει πολύ χρόνο από την ημέρα κάνοντας με εμμονική. Νομίζω πώς εμείς οι ίδιοι ορίζουμε το μέσο και όχι αυτό εμάς οπότε εγώ το χρησιμοποιώ μόνο ως ένα βοηθητικό εργαλείο για την δουλειά μου.
Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου τα επόμενα 5 χρόνια στον χώρο; Υπάρχει κάποιο καλλιτεχνικό απωθημένο που δεν έχεις πραγματοποιήσει μέχρι τώρα;
Δεν κάνω καθόλου σχέδια γιατί σίγουρα θα γελάει ολόκληρο το σύμπαν αλλά και εγώ μαζί με αυτά που θα πω. Θέλω να δουλεύω σε αυτόν τον χώρο και να είμαι χαρούμενη με αυτό. Γενικότερα δεν βάζω ταβάνια στα θέλω μου γιατί εγώ μπορεί να πω τώρα κάτι και την επόμενη στιγμή να έρθει κάτι εντελώς απρόβλεπτο που να μην έχω φανταστεί οπότε αυτό που με νοιάζει είναι να είμαι παρούσα σε αυτά που κάνω τώρα ώστε να εκτιμήσει κάποιος το τώρα για να έρθει και το επόμενο, όποιο και αν είναι αυτό.
Αν δεις τον εαυτό σου σε παλαιότερες δουλειές όπως την “Εκδρομή” πώς τον κρίνεις; Eίσαι καταστροφική εντοπίζοντας λάθη και παρατηρήσεις;
Είμαι αυστηρή κριτής του εαυτού μου αλλά βλέπω εξέλιξη σε μένα γιατί βλέπω όλες τις παλαιότερες δουλειές μου και δεν είμαι από αυτούς που δεν θέλουν να δουν τον εαυτό τους. Θέλω να παρακολουθώ πώς μου φαίνομαι και χαίρομαι που βλέπω ότι συνεχώς υπάρχει μια εξέλιξη και είναι λογικό αυτό γιατί πλέον συνηθίζεις την κάμερα, έχεις συνεργαστεί με αρκετό κόσμο οπότε αρχίζει η διαδικασία να κυλάει πιο εύκολα από ότι στην “Εκδρομή” που ήταν η πρώτη μου δουλειά και δεν ήξερα που θα σταθώ και αν λέω τα λόγια μου ρεαλιστικά. Βλέπω τι έχω κάνει μέχρι τώρα και σίγουρα κρίνω τον εαυτό μου για να το σκεφτώ και να κάνω κάτι καλύτερο την επόμενη φορά και όχι για να υποτιμήσω τον εαυτό μου.
Πώς διαχειρίζεσαι την λεγόμενη ταμπέλα της Χώρας; Θα αναζητήσεις το όνομα σου στο διαδίκτυο για να δεις τι γράφεται για σένα;
Δε μπορώ να σου πω ότι δεν ενημερώνομαι καθώς πολλά μου μεταφέρονται από τους γύρω μου αλλά και εγώ μέσω των Social Media έχω ενημερωθεί για κάποιες ειδήσεις. Η ταμπέλα στον χώρο έρχεται και παρέρχεται και το πιστεύω πάρα πολύ, δεν με αφορά να με κατηγοριοποιήσει κάποιος γιατί βρίσκομαι εδώ για να του αποδείξω ακριβώς το αντίθετο.
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Το Grease είναι μια δουλειά που πηγαίνει πάρα πολύ καλά στην οποία έχουμε ακούσει όλοι μας πολύ ωραία λόγια και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του μήνα αλλά και η Παρθένα Ζωή η οποία θα προχωρήσει μέχρι το τέλος της σεζόν. Δεν έχω κάτι ακόμα στα σκαριά παρά μόνο πως υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα να μεταφερθεί η παράσταση “Η ώρα του Διαβόλου” που κάναμε στην Θεσσαλονίκη με τον Γιώργο Χρανιώτη κάπου στην Αθήνα.