28/07/2021

CheckinArt

art & culture magazine

ΝΑΝΤΙΑ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΗ:”ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ”

Ένα κορίτσι το οποίο λατρέψαμε από την πρώτη στιγμή μέσα από την τηλεοπτική του παρουσία, με την ίδια να μην επαναπαύτηκε στιγμή στο κομμάτι της μεγάλης επιτυχίας και αποδοχής του κόσμου. Αντίθετα μέχρι και σήμερα τα θεατρικά της σχέδια αποτελούν μια μεγάλη αποκάλυψη, συμμετέχοντας κάθε χρόνο σε ξεχωριστές παραγωγές με αξιοζήλευτες συνεργασίες.

google.com, pub-6873176564829315, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Η αγαπημένη Νάντια Κοντογεώργη με αφορμή τις παραστάσεις “Matilda The Musical” και “Η Παναγία των Παρισίων”, μίλησε στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart, για πολλά και ενδιαφέροντα θέματα!

Νάντια καλώς όρισες στο Checkinart! Η φετινή σεζόν σε βρίσκει στο “Matilda The Musical” στο Ακροπόλ αλλά και στη “Η Παναγιά των Παρισίων” στο Παλλάς, σε δυο μεγάλες θεατρικές παραγωγές αυτού του χειμώνα. Ποια είναι τα συναισθήματα σου για τα νέα σου ξεκινήματα;

Η τύχη μου φέτος είναι ότι τα πρωινά και το Σαββατοκύριακο υποδύομαι την Εσμεράλδα, ένα κορίτσι ελεύθερο, επαναστατικό και γοητευτικό και το βράδυ ένα κορίτσι τρομαγμένο και φοβισμένο αλλά παράλληλα καλοσυνάτο και γλυκό και  σχετικά παθητικό στα πράγματα. Έτσι μου δίνεται η ευκαιρία μέσα σε μια μέρα, να συνδυάζω αυτές τις 2 πτυχές μου και να τα καταφέρω και στην ζωή.

Πώς είπες το ναι  σε αυτές τις δουλειές καθώς και τα δυο είναι πολύ απαιτητικά ως πρότζεκτς;

Ήταν πολύ γοητευτικές και οι 2 προτάσεις. Δεν θα μπορούσα να μην φανταστώ ποτέ να κάνω την Εσμεράλδα καθώς ένιωσα ότι ήταν κάτι που ήθελα πολύ να προσεγγίσω. Η Μις Χάνι είναι πιο προβλέψιμη αλλά βλέποντας την και προσεγγίζοντας σιγά-σιγά τον ρόλο, διακρίνω τρομερές δυσκολίες ερμηνευτικά καθώς όσα δεν φαίνονται και δεν φωνάζουν, είναι πιο δύσκολα να τα υποδυθείς γιατί πρέπει να φέρεις τον εσωτερικό τους κόσμο σε κάθε νότα και σε κάθε συλλαβή.  Μιλάμε για 2 μεγάλες παραγωγές για τις οποίες είμαι πραγματικά ευτυχισμένη που είμαι και εγώ μέρος τους.

Μέσα σε μια Αθήνα 1000-1500 θεατρικών σκηνών, τι θεωρείς ότι θέλει να δει ο κόσμος από το θέατρο; Tι είναι αυτό που αναζητάει στην έξοδο του;

Βλέπω ότι στον κόσμο αρέσουν οι καλές παραστάσεις και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Όταν ανεβαίνουν τόσες πολλές παραστάσεις στην Αθήνα και δεν προλαβαίνουμε ούτε εμείς οι ίδιοι να δούμε τους συναδέλφους μας κάθε χρόνο, νομίζω ότι είναι λογικό να γίνονται επιτυχίες αυτές που είναι καλές παραστάσεις και αυτά που ξεκουράζουν τον κόσμο. Ο κόσμος είναι πολύ κουρασμένος, φοβισμένος αλλά και θυμωμένος οπότε είναι λογικό να θέλει να διασκεδάσει ή να βιώσει μια σημαντική θεατρική εμπειρία.

Έχεις περάσει και από τον χώρο της τηλεόρασης με σειρές όπως το “Κάτω Παρτάλι” και το “Μην αρχίζεις την Μουρμούρα” τις οποίες λάτρεψε ο κόσμος και συνεχίζει μέχρι και σήμερα μέσω των επαναλήψεων να παρακολουθεί. Εσύ πως βλέπεις το τηλεοπτικό πεδίο του σήμερα όταν κάνεις ένα ζάπινγκ;

Λόγω των διαρκών προετοιμασιών και για τις δυο δουλειές, δεν έχω καταφέρει να δω πολλά πράγματα στη τηλεόραση αλλά παρατηρώ ότι έχουμε επιστρέψει ενεργά στην ελληνική μυθοπλασία, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για εμάς του ηθοποιούς και για το κοινό που παρακολουθεί. Το κλίμα δείχνει να είναι ευοίωνο και εύχομαι να έχει μια συνέχεια στο μέλλον, να έχουμε αξιόλογους σεναριογράφους και νέους ανθρώπους που βρίσκουν  δημιουργική έξοδο και μπορούν να αποτυπώσουν την ελληνικότητα στη τηλεόραση. Η τηλεόραση διαμορφώνει συνειδήσεις οπότε δεν χρειάζεται να έχουμε συνέχεια ξένα concepts στους δέκτες μας με εμάς να βιώνουμε μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα.

Έπειτα από 2 μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες οι οποίες παραμένουν διαχρονικές μέχρι και σήμερα, κατάφερες να ευχαριστηθείς την επιτυχία τους και να τις δεις με μια άλλη οπτική μετά την ολοκλήρωση τους; Θα έλεγες τώρα το να σε μια νέα τηλεοπτική πρόταση την οποία θα συνδύαζες με τις θεατρικές σου υποχρεώσεις;

Την περίοδο που κάναμε τα γυρίσματα η αλήθεια είναι ότι είχαμε μπει όλοι σε έναν αυτόματο υψηλής αδρεναλίνης για να αντεπεξέλθουμε την συνολική κούραση και να είμαστε αποδοτικοί στις υποχρεώσεις μας. Τώρα που περάσαν τα χρόνια, θυμόμαστε μόνο πόσο όμορφα περάσαμε, το ιδιαίτερο κείμενο των σειρών και τις πολύ καλές συνθήκες ανάμεσα στα γυρίσματα. Μακάρι να μας δίνεται πάντα η ευκαιρία, να ζούμε την τηλεόραση με αυτό τον τρόπο γιατί μιλάμε για μια περίοδο που ήταν από όλους αρκετά προσεγμένη.

Γενικώς φροντίζω είτε στο θέατρο είτε στη τηλεόραση να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και να μην καταπονώ τον εαυτό μου με άλλες δραστηριότητες. Αν δω κάτι στην πορεία το οποίο με γοητεύει αρκετά και δεν θα ήθελα να το αφήσω γιατί μπορεί να ανατριχιάζει όλο μου το και μόνο στη σκέψη, θα πιεστώ και θα πω το ναι. Αν μια πρόταση μου κλείσει το μάτι, θα πω το ναι και δεν θα με επηρεάσει σε καμία περίπτωση η αφόρητη κούραση και το στρες των γυρισμάτων. Από την άλλη δεν θα κάνω κάτι κάτι που πιθανώς να αποβεί εις βάρος της ψυχικής μου ηρεμίας και υγείας.

Όλα αυτά τα χρόνια έχεις συμμετέχει σε πολύ μεγάλες παραγωγές στο κομμάτι του μιούζικαλ με τις κριτικές που έχουν γραφτεί για σένα, να είναι άκρως ενθαρρυντικές και ιδιαίτερα τιμητικές. Η συμμετοχή σου σε μιούζικαλ ήταν κάτι που σου στάθηκε εμπόδιο για να δεχτείς μια νέα πρόταση για ένα άλλο είδος; Υπήρξε μια είδους κατηγοριοποίηση από τον χώρο σε αυτό το κομμάτι;

Μέχρι τώρα μου έχει δοθεί ευτυχώς η ευκαιρία να δω όλη την βεντάλια του θεατρικού ρεπερτορίου, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Το ότι το μιούζικαλ είναι ένα κομμάτι της δουλειάς που μου αρέσει πολύ, σημαίνει ότι το υλικό που έχω δουλέψει στα εκφραστικά μου μέσα, μπορεί να υπηρετήσει σωστά αυτό το είδος αλλά και άλλα είδη.

Την σημερινή εποχή βάζεις όρια σε αυτό που κάνεις, λέγοντας για κάτι ότι “αυτό δεν είναι για μένα”;

Δεν είναι θέμα ορίων αλλά βάση ενστίκτου. Άλλες φορές βλέπω κάτι το οποίο δεν είναι καθόλου για μένα και άλλες φορές βάζω μπροστά την λογική μου σε κάτι που θα έλεγα ναι αλλά το ένστικτο μου λέει όχι και αντίστροφα. Έχουν υπάρξει φορές που λογικά δεν θα έπρεπε να κάνω κάτι αλλά η καρδιά μου έλεγε ότι έπρεπε να το κάνω για λόγους που κατόπιν το αντιλαμβάνομαι.

Τι είναι αυτό που ακόμα σε γοητεύει στον χώρο και τι είναι αυτό που σε απωθεί;

Η αβεβαιότητα του επαγγέλματος είναι κάτι που συγχρόνως με γοητεύει και με απωθεί στον χώρο. Το γοητευτικό της κατάστασης είναι ότι κάθε τρεις μήνες βρίσκομαι με άλλους ανθρώπους, με νέες φιλίες σε καινούργιες συνθήκες και με ένα διαφορετικό έργο, όπως συμβαίνει άλλωστε και στην ζωή. Το ότι ρέει και δεν μπορούμε να προβλέψουμε τίποτα και ότι κάθε μέρα είναι μια νέα μέρα, είναι το γοητευτικό και συγχρόνως το τρομαχτικό της.

Πιστεύεις ότι όλα αυτά τα χρόνια έχει γίνει το περιβόητο ξεσκαρτάρισμα στον χώρο και ότι ο καθένας πλέον θα μπει σε αυτό τον χώρο με σύμμαχο του το ταλέντο του και μόνο;

Σε όλες τις δουλειές θα επιβιώσουν άνθρωποι που το θέλουν πολύ με ότι αυτό συνεπάγεται ανάλογα με τον χαρακτήρα, την προσωπικότητα και τα χαρίσματα ή όχι του καθενός. Αυτοί που το θέλουν πιο πολύ, σίγουρα το καταφέρουν. Το ποιος επιβιώνει και ποιος όχι, είναι πολύ προσωπικό πράγμα. Στη κρίση δεν σημαίνει ότι επιβιώνουν πάντα οι καλύτεροι αλλά  αυτοί που έχουν αποφασίσει ότι θα μείνουν.

Πόσο πολύ σε έχει βοηθήσει η τεχνολογία σήμερα στο κομμάτι της δουλειάς, με τα social media να έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας; Εσύ πόσο ενεργή είσαι μέσα σε αυτά;

Δεν είμαι τόσο κοντά σε αυτό το κομμάτι. Δεν έχω facebook παρά μόνο έναν λογαριασμό στο Instagram, τον οποίο δημιούργησα την περσινή χρονιά. Μου αρέσει να παρακολουθώ τα τεκταινόμενα της δουλειάς μου αλλά δεν τρελαίνομαι με αυτό τον τρόπο επικοινωνίας και δεν τον αγαπώ ιδιαίτερα. Λόγω του ότι δεν χρησιμοποιώ σε μεγάλο βαθμό αυτά τα μέσα, δεν μπορώ να πω ότι έχω δει ιδιαίτερα τα οφέλη του.

Κατά καιρούς συνεργάζεσαι με νέα και άφθαρτα άτομα στον χώρο που επιθυμούν να κυνηγήσουν το όνειρο τους σε αυτή την δουλειά. Πως βλέπεις την σημερινή νέα γενιά των ηθοποιών;

Θαυμάζω πολύ τα νέα άτομα στον χώρο γιατί έχουν ένα διαφορετικό θάρρος για τα πράγματα. Εμείς όταν ξεκινούσαμε το 2005, είχαμε στο μυαλό μας μια ιεραρχία για τα πράγματα και μια σειρά πραγμάτων που έπρεπε να χτιστούν σιγά-σιγά. Σήμερα η νέα γενιά βουτάει πιο γρήγορα, κάτι που έχει και τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του και το οποίο συνεχίζω να θαυμάζω μέχρι και σήμερα. Δεν ξέρω ως προσωπικότητα αν μπορούσα να το υποστηρίξω αλλά ως γενιά είναι κάτι το οποίο δεν είχαμε.

Πως διαχειρίζεσαι την αποτυχία στη δουλειά σου;

Την αποτυχία την έχω ήδη δεχτεί στη δουλειά μου και την βλέπω μόνο ως ένα καλό μάθημα. Και η επιτυχία αλλά και η αποτυχία έχουν τρομερά δώρα. Η επιτυχία έχει μια άλλου είδους ενοχή ενώ η αποτυχία σε ατσαλώνει, σου μαθαίνει ότι πρέπει να αλλάζεις και να αποχωρείς από κάτι που νιώθεις ότι δεν είναι κοντά σε σένα. Αν σε κάτι δεν είσαι τόσο καλός, η αποτυχία έχει τον ρόλο του καθοδηγητή, δείχνοντας σου ότι είσαι για κάτι άλλο και όχι για αυτό που κάνεις.

Στην εποχή που ζούμε, χωράει ακόμα για σένα ένα καλλιτεχνικό όνειρο που θα ήθελες να πραγματοποιήσεις στο μέλλον;

Έχω πολλά όνειρα τα οποία δεν είχα πριν 10 χρόνια. Τα όνειρα που είχα πριν 10 χρόνια, τα έχω πραγματοποιήσει μέχρι και σήμερα, κάτι που με κάνει να νιώθω βαθιά ευγνώμων. Έχω στο μυαλό μου πολλά πράγματα που θέλω να κάνω και τα οποία εύχομαι να γίνουν πράξη.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Αυτή την περίοδο τρέχουν οι 2 παραστάσεις για τις οποίες είμαι πραγματικά χαρούμενη. Έχω αρκετά στο μυαλό μου και συζητάω διάφορα αλλά ακόμα δεν είναι τίποτα ανακοινώσιμο.

INFO!

«MATILDA»

Το θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ είναι ένα από τα πρώτα θέατρα στον κόσμο που θα παρουσιάσει, τη χειμερινή σεζόν 2018-2019, στην Αθήνα, το πολυβραβευμένο μιούζικαλ «MATILDA» σε απόδοση κειμένου, στίχων και σκηνοθεσία της Θέμιδας Μαρσέλλου! Από το 2011 μέχρι σήμερα, η πολυσυζητημένη παράσταση έχει σπάσει ρεκόρ εισιτηρίων και βραβείων, κερδίζοντας το κοινό και τους κριτικούς, στο West End του Λονδίνου, το Broadway, την Αυστραλία και τον Καναδά! Έχει ήδη αποσπάσει περισσότερα από 50 σημαντικά βραβεία σε όλες τις κατηγορίες, ενώ από το 2012 μπήκε στο βιβλίο των ρεκόρ GUIΝNESS, κερδίζοντας την ίδια χρονιά επτά θεατρικά βραβεία OLIVIER στο Λονδίνο.

Στην παράσταση, τον απαιτητικό ρόλο της Μις Τράντσμπουλ, θα ερμηνεύσει ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης ο οποίος θα μεταμορφωθεί σε γυναίκα για τις ανάγκες του ρόλου (που στο μιούζικαλ ερμηνεύει πάντοτε άντρας). Πρωταγωνιστούν επίσης οι Κώστας Κόκλας, Νάντια Κοντογεώργη, Μπέττυ Μαγγίρα και Αντιγόνη Ψυχράμη.

Χώρος: Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ

Ιπποκράτους 9-11

(Σταθμός Μετρό Πανεπιστήμιο)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη 19:00, Πέμπτη 20:00, Παρασκευή 21:00, Σάββατο 17:45 και 21:30,

Κυριακή 18:00

Διάρκεια: 140’

Εισιτήρια: Τιμές ανά ζώνη: 15 ευρώ, 20 ευρώ, 25 ευρώ, 30 ευρώ, 40 ευρώ, 50 ευρώ

Κρατήσεις: 2103648303 (ώρες ταμείου: 10.00-21.30 καθημερινά, εκτός Δευτέρας)

 

 

 

 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
%d bloggers like this: