28/07/2021

CheckinArt

art & culture magazine

ΝΙΚΗ ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΚΗ:”ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ Ο ΒΙΟΠΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ”

Από τις ηθοποιούς που έχει αγαπηθεί θερμά από τον κόσμο, με τις  τηλεοπτικές δουλειές που έχει πραγματοποιήσει να παραμένουν μέχρι και σήμερα στην κορυφή των προτιμήσεων του κόσμου και με την ίδια να διαπρέπει επίσης κάθε χρόνο στην θεατρική σκηνή, πηγαίνοντας κάθε φορά αυτό που κάνει ένα βήμα πιο μπροστά.

google.com, pub-6873176564829315, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Η αγαπημένη Νίκη Παλληκαράκη με αφορμή την παράσταση “Χτυποκάρδια στο Θρανίο”, μίλησε στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart, για πολλά και ενδιαφέρονται θέματα!

Νίκη καλώς όρισες στο Checkinart! Έπειτα από μια ξεχωριστή σεζόν στο Θέατρον του Ελληνικού Κόσμου με το έργο ” Στέλιος Καζαντζίδης – Η ζωή του όλη” και μια καλοκαιρινή περιοδεία του έργου “Ράφτης Κυριών” τι ένιωσες όταν σου έγινε η πρόταση για το “Χτυποκάρδια στο Θρανίο”;

Ένιωσα απευθείας μεγάλη χαρά όταν μου προτάθηκε αυτή η δουλειά! Μετά από τόσα χρόνια  ξέρεις ότι μπορεί  αρχικά να σε ενθουσιάσει ένας ρόλος αλλά το συνολικό πακέτο παίζει εξίσου σημαντική σημασία στην επιλογή μιας δουλειάς. Η πρόταση που μου έγινε από την συγκεκριμένη παραγωγή μου δημιούργησε εξαρχής μια τρομερή ασφάλεια και  σε συνδυασμό με  ένα κλασσικό έργο του Α. Σακελλάριου, μια καταπληκτική διανομή και μια ιδιαίτερη σκηνοθεσία από τον Λάκη Λαζόπουλο, ήταν ένα συνολικό πακέτο που μόνο χαρά και τιμή μπορείς να αισθανθείς.

Πως βλέπεις την πορεία του ελληνικού θεάτρου τα τελευταία χρόνια; Tι θεωρείς ότι επιθυμεί να δει το κοινό στο θέατρο μέσα σε μια Αθήνα 1000-1500 θεατρικών σκηνών;

Εμένα αυτό ποτέ δεν με ενοχλούσε. Πολλές φορές άκουγα διάφορα σχόλια ανθρώπων που διαμαρτύρονταν για τον αριθμό των θεατρικών σκηνών σε σχέση με τις άλλες ευρωπαικές χώρες, κάτι που προσωπικά θεωρώ ότι είναι τιμή μας. Από την μια το θέμα του βιοπορισμού των ηθοποιών είναι μια άλλη ιστορία που το ξέρουμε οι ίδιοι αλλά από την άλλη το να βλέπεις τόσα πολλά νέα παιδιά αλλά και πιο καταξιωμένους ηθοποιούς να έχουν ανάγκη να εκφραστούν καλλιτεχνικά, είναι κάτι πολύ συγκινητικό. Το πιο συγκινητικό από όλα είναι που τα τελευταία χρόνια εν μέσω κρίσης, το θέατρο ως θέατρο έχει φυγή πολύ λιγότερο από άλλες δουλειές. Μπορεί  οι αμοιβές και ο βιοπορισμός ενός ηθοποιού σήμερα να βρίσκονται σε τραγικό επίπεδο αλλά ο κόσμος έχει ανάγκη το θέατρο και αυτό είναι κάτι πολύ συγκινητικό. Πάντα πιστεύω ότι σε δύσκολες περιόδους, η τέχνη έχει να πει κάτι παραπάνω. Αν κοιτάξουμε πίσω την ιστορία μας, τα πιο σπουδαία πράγματα καλλιτεχνικά γίνανε στις πιο στριμωγμένες εποχές.

Έχεις περάσει από τον χώρο της τηλεόρασης με σπουδαίες παραγωγές που ακόμα και σήμερα παραμένουν διαχρονικές στα μάτια του κόσμου και οι οποίες σημειώνουν σημαντικά ποσοστά τηλεθέασης. Πως βλέπεις το σημερινό τηλεοπτικό πεδίο; Eίναι επιθυμία σου να βρεθείς ξανά στα τηλεοπτικά γυρίσματα του σήμερα;

Μετά από μια μεγάλη περίοδο ξηρασίας το γεγονός ότι η μυθοπλασία είναι ενεργή ξανά στους δέκτες μας, είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Μπορεί να μην με αφορά προσωπικά αυτή τη στιγμή καθώς δεν βρίσκομαι σε μια τηλεοπτική δουλειά αλλά το ότι γίνονται δουλειές και μπαίνει στο σπίτι του κοινού η μυθοπλασία, είναι κάτι που με συγκινεί σε μεγάλο βαθμό και μακάρι να βρεθώ σύντομα κάπου τηλεοπτικά. Την αγαπώ πολύ την τηλεόραση. Eίναι ένας άλλος υποκριτικός κώδικας και μια άλλη μέθοδος και την αγαπώ εξίσου με τα άλλα είδη.

Πως είδες την εξέλιξη του Μega;

Το 90% των τηλεοπτικών μου δουλειών είναι Μega. Αντικειμενικά θεωρώ ότι ήταν ένα πράγμα που έπρεπε να γίνει και να ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο με τον κανονισμό των τηλεοπτικών αδειών. Το ότι εγκαταλείφθηκε το Μega από αυτούς που δεν έπρεπε και αφέθηκε στην τύχη του, εμένα με θλίβει πολύ. Από την άλλη για να απαντήσω συναισθηματικά, θα πω ότι και σαν θεατής που μεγάλωσα με το Μega και μετά όταν έγινα καλλιτεχνικά ένα “παιδί” του, με στεναχωρεί πάρα πολύ γιατί γίνανε σπουδαίες σειρές όλα αυτά τα χρόνια και όχι μόνο στο κομμάτι των σειρών. Ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια και ίσως το μεγαλύτερο κάποια περίοδο και από την άλλη με θλίβει η κατάσταση των εργαζομένων που έχουν μείνει απλήρωτοι τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Μακάρι όλο αυτό να έχει ένα αίσιο τέλος για όλους.

 Πως αντιδράς όταν την σημερινή εποχή μια μεγάλη μερίδα του κόσμου θα σε συναντήσει στον δρόμο και θα σου μιλήσει για παλαιότερους τηλεοπτικούς σου ρόλους οι οποίοι παραμένουν διαχρονικοί στο γυαλί; Σου στάθηκε ποτέ αυτό εμπόδιο καθώς εσύ μπορεί να ήθελες να κάνεις κάτι άλλο διαφορετικό στο θέατρο ή στο γυαλί με αρκετούς να σε κατηγοριοποιούν σε κάτι μεμονωμένο;

Αυτό είναι κάτι που μου λένε συνέχεια! Πολλές φορές ακούω από τον κόσμο ότι βλέπει ξανά την Δικαίωση και το Ήρθε και Έδεσε μέσω των επαναλήψεων, σειρές που ακόμα και σήμερα διεκδικούν μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης. Αυτό αποδεικνύει ότι ο κόσμος έχει ανάγκη την μυθοπλασία.

Oι κατηγοριοποιήσεις και τα κουτάκια γενικά είναι μια ελληνική ανοησία που δεν με αφορά καθόλου. Ο καλλιτέχνης είναι καλλιτέχνης και δίνει τον καλύτερο του εαυτό και στην τηλεόραση αλλά και στο σινεμά και στο θέατρο.

Κατά καιρούς συνεργάζεσαι με αρκετά νέα παιδιά και άφθαρτα στον χώρο που επιθυμούν να δοκιμαστούν σήμερα στον χώρο της υποκριτικής. Πως βλέπεις την σημερινή νέα γενιά;

Τα νέα παιδιά είναι ήρωες γιατί το να βιοποριστείς αυτή την στιγμή από αυτή την δουλειά, είναι κάτι που υπόκειται στην σφαίρα της φαντασίας. Πολλές φορές φίλοι μου που έχουν παιδιά με ρωτάνε γιατί δεν τα αποτρέπω να μπουν σε αυτόν τον χώρο. Εγώ δεν μπορώ να αποτρέψω κανένα παιδί να ασχοληθεί με  αυτό τον χώρο γιατί μπορεί να του μείνει καημός σε όλη του την ζωή, με το πως θα βιοπορίζεται στην πορεία να είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα. Το να είσαι καλλιτέχνης και να μην το ακολουθήσεις, είναι μια αναπηρία που θα σε ακολουθεί σε όλη σου την ζωή.

Στις μέρες που διανύουμε χωράει στην ζωή σου ακόμα ένα καλλιτεχνικό όνειρο ή προτιμάς να προχωράς με την ατζέντα του παρόντος και με αυτά που έχεις μπροστά σου;

Το μόνο που ξέρω είναι ότι θέλω να υπάρχω σε αυτή την δουλειά γιατί αυτή είναι η ζωή μου. Επιθυμώ να βρίσκομαι σε αυτόν τον χώρο, με τα μακροπρόθεσμα όνειρα πια να μην μας επιτρέπονται διότι έχουμε  όλοι μας μεγάλους φόβους.

 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
%d bloggers like this: