Tue. Nov 30th, 2021
Rate this post

Aξιαγάπητη και πάντα προσηλωμένη 100% στην δουλειά της σε ρόλους που πραγματικά όλα αυτά τα χρόνια έχει δώσει το δικό της προσωπικό στίγμα με το κοινό να την στηρίζει σε κάθε νέα της προσπάθεια.

google.com, pub-6873176564829315, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Η Βίκυ Παπαδοπούλου με αφορμή το “Ένα Μάθημα Χορού” στο Θέατρο Θησείον, μιλάει αποκλειστικά στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart!

Βίκυ καλώς όρισες στο Checkinart! Nέα χειμερινή σεζόν για σένα με το έργο “Ένα Μάθημα Χορού”  στο Θέατρο Θησείον με τον Γιωργή Τσαμπουράκη! Ποια είναι τα συναισθήματα σου για αυτή τη δουλειά αλλά και τι έχεις λάβει από τις εντυπώσεις του κόσμου;

Αυτή η παράσταση είναι μια πολύ ευτυχής συγκυρία για μένα γιατί δουλεύω με 2 ανθρώπους που σέβομαι, αγαπώ, θαυμάζω και εκτιμώ ιδιαίτερα. Η ανταπόκριση του κόσμου είναι πραγματικά τεράστια και βγαίνοντας κάθε φορά από το θέατρο νιώθω τόσο γεμάτη και ικανοποιημένη με τον κόσμο να έχει αγκαλιάσει θερμά τη παράσταση από τη πρώτη μέρα, κάτι που μας κάνει όλους μας  να νιώθουμε πολύ ευχάριστα γιατί όλο αυτό το κάναμε με πολύ αγάπη και κόπο. Αυτή η παράσταση προετοιμάστηκε με πολύ  προσωπική δουλειά και αρκετή συγκέντρωση και θαλπωρή από τον καθένα μας και μάλλον αυτό λειτούργησε θετικά, με τον κόσμο να απολαμβάνει σε μεγάλο βαθμό αυτό που βλέπει, κάτι που έχει μεγάλη σημασία.

Μέσα σε μια Αθήνα 1000-1500 θεατρικών σκηνών η οποία περιλαμβάνει έργα για όλα τα γούστα, τι θεωρείς ότι επιθυμεί να δει ο θεατής στο θέατρο; Πιστεύεις ότι χάνονται αξιόλογα έργα λόγω του ότι δεν έχουν τη δύναμη της διαφήμισης δίπλα τους;

Αν εμείς οι ηθοποιοί ξέραμε τι επιθυμεί να δει ο θεατής, θα κάναμε κάθε χρονιά και από μια επιτυχία! Ο κόσμος θέλει να έρθει στο θέατρο και να δει κάτι που φεύγοντας θα του αφήσει κάτι που θα κουβαλήσει μαζί του και θα τον εξελίξει. Κάτι που θα τον κάνει να φύγει γεμάτος από το θέατρο αλλά και κάτι που δεν θα είναι ανούσιο για αυτόν, χάνοντας έτσι τον χρόνο του.  Αυτό που ξέρω καλά είναι ότι για μας είναι πολύ σημαντικό να έρχεται ο κόσμος στο τέλος του έργου και να μας λέει ότι έμαθε κάτι καινούργιο από το έργο ή ότι ένιωσε συγκίνηση από κάτι και θυμήθηκε με αυτό τον τρόπο τα δικά του βιώματα.

Υπάρχουν όντως πολλές παραστάσεις στην Ελλάδα και πολλά θέατρα αλλά παρόλα αυτά υπάρχει κοινό για όλους! Το γεγονός ότι υπάρχουν κατά καιρούς αξιόλογες παραστάσεις οι οποίες δεν βρίσκουν τον τελικό αποδέκτη τους, είναι ένα αψυχολόγητο θέμα και κανείς δεν ξέρει γιατί συμβαίνει. Όλα είναι σχετικά και δεν υπάρχει τίποτα ως δεδομένο γιατί μπορεί να θεωρείς ότι έχεις μπροστά σου το κατάλληλο έργο, τους ηθοποιούς και τον σκηνοθέτη και να αποδειχθεί μια παταγώδης αποτυχία και να αναρωτιέσαι γιατί δεν έκανε το κλικ στο κόσμο.  Είναι πολύ περίεργο αυτό το γεγονός και ποτέ δεν μπορεί να είσαι σίγουρος για όλα!

Πως θα διαχειριστείς εσύ προσωπικά μια αποτυχία στη δουλειά σου ή μια δύσκολη στιγμή που κατεβαίνει ένα πρότζεκτ;

Θα προσπαθήσω να καταλάβω για ποιο λόγο κρίθηκε αποτυχημένη μια δουλειά που δεν θα τον βρω 100% αλλά θα κάτσω να ασχοληθώ και να καταλάβω τι  μπορεί να πήγε στραβά από όλες τις απόψεις και όχι μόνο από το κομμάτι της υποκριτικής. Θα προσπαθήσω να το αναλύσω με τον δικό μου τρόπο σκέψης και να βρεθώ σε ένα συμπέρασμα μέχρι ενός σημείου χωρίς να με ακολουθήσει και στα επόμενα μου βήματα. Η αποτυχία δεν στοιχειώνει κανέναν. Συνήθως όσοι έχουν κάνει μια μεγάλη επιτυχία, η επόμενη τους δουλειά είναι σε μια μέτρια κατάσταση με την ροή συνεχώς να αλλάζει χωρίς να υπάρχει κάποιου είδους κατάρα.

Έχεις περάσει και από τον χώρο της τηλεόρασης με σπουδαίες τηλεοπτικές σειρές που ακόμα και σήμερα αγαπιούνται θερμά από το κόσμο και βρίσκονται στην προτίμηση του μέσω των επαναλήψεων αλλά και μέσω του ίντερνετ. Πως είδες την κατάσταση του Μega και το οριστικό μαύρο στη συχνότητα του;

Το Μega για μένα ήταν το σπίτι μου για πολλά χρόνια καθώς έχω κάνει αρκετές δουλειές σε αυτό το κανάλι. Μου είναι πολύ στενάχωρο αυτό που συνέβη και εντελώς αδιανόητο όταν κάνω ένα ζάπινγκ και δεν υπάρχει το Μega στην σχετική λίστα των καναλιών. Θυμάμαι ακόμα ως θεατής τη πρώτη μέρα που εξέπεμψε και ελπίζω στο μέλλον κάποια στιγμή να ανοίξει και πάλι.

Επέστρεψες πριν λίγο καιρό στα τηλεοπτικά πλατώ με την νέα σειρά του Π. Κοκκινόπουλου με τίτλο “Ου Φονεύσεις” στο Οpen Tv. Πως είδες τα πράγματα στο τηλεοπτικό πεδίο με τα σημερινά γυρίσματα τα οποία είναι διαφορετικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια;

Αυτό ήταν ένα αυτοτελές επεισόδιο που γυρίστηκε με τα καλύτερα μέσα και με αρκετό χρόνο σύμμαχο μας καθώς ήταν από τα πρώτα γυρίσματα της σειράς. Στη συγκεκριμένη σειρά υπήρξαν οι ιδανικές συνθήκες οπότε δεν μπορώ να πω ότι υπήρξαν και μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μπορεί να είχα ένα διάστημα αποχής από τα τηλεοπτικά πλατώ αλλά έκανα πολύ κινηματογράφο οπότε το γύρισμα δεν λείπει από την ζωή μου. Το γύρισμα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για μένα και κάθε φορά περνάω πολύ καλά κάνοντας το.

Φέτος στη τηλεόραση γίνεται μια νέα προσπάθεια ώστε να στηριχθεί το κομμάτι της μυθοπλασίας και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό. Θεωρώ ότι όλα είναι κύκλοι και πράγματα που έρχονται και παρέρχονται καθώς πέρασε μια φάση που τα ριάλιτι πήγαιναν πολύ καλά και τώρα ο κόσμος δείχνει ότι κουράστηκε από αυτά και θέλει να επιστρέψει στην ελληνική μυθοπλασία. Εμένα στη τηλεόραση μου αρέσει η μυθοπλασία και όταν βρίσκω χρόνο, προτιμώ να παρακολουθώ ελληνικές σειρές. Όλη αυτή η προσπάθεια που γίνεται, είναι αισιόδοξη και ελπίζω να έχει και συνέχεια στο μέλλον και να γίνονται ακόμα περισσότερες σειρές γιατί ο κόσμος έχει ανάγκη από καλές σειρές. Ο κόσμος θα προτιμήσει να δει μια καλή σειρά από το να δει ένα επεισόδιο ενός ριάλιτι παιχνιδιού.

Τα τελευταία χρόνια η επικοινωνία μας έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και έχει μεταφερθεί σε ένα άλλο στάδιο, αυτό των social media. Θεωρείς σήμερα την τεχνολογία αλλά και τα social media ένα βασικό εργαλείο ενός ηθοποιού για να επικοινωνήσει την δουλειά του στο κοινό;

Πλέον τα πράγματα γύρω μας έχουν αλλάξει και καλώς ή κακώς όλοι μας πρέπει να συμβαδίζουμε με την εποχή που ζούμε γιατί δεν γίνεται διαφορετικά. Αυτός ο μηχανισμός βρίσκεται πλέον μέσα στη ζωή μας και θα πρέπει να τον χρησιμοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Προσωπικά έχω μια σελίδα στο όνομα μου, στο Facebook την οποία διαχειρίζεται μια κοπέλα η οποία με την σειρά της προωθεί ότι έχει σχέση με εμένα και τη δουλειά μου. Εγώ μπορεί να μην βρίσκομαι στο διαχειριστικό κομμάτι αλλά πρόκειται για έναν άνθρωπο που ξεκίνησε όλο αυτό από μόνη της και όταν χρειάζεται κάτι να επικοινωνηθεί, μου το μεταφέρει.

Βάζεις όρια σε αυτό που κάνεις;

Σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο το έργο, το σενάριο αλλά και ο ρόλος που έχω μπροστά μου αλλά πάνω από όλα για μένα παίζει η ομάδα γύρω μου. Η δουλειά μας είναι ομαδική και αυτό είναι που απολαμβάνω περισσότερο από όλα. Ο βασικός λόγος για να πω το ναι σε μια συνεργασία συνήθως πέρα από τη βάση έχει να κάνει με τους συντελεστές. Βρισκόμαστε σε μια δουλειά που εκτίθεσαι προσωπικά, άρα πρέπει να είσαι ανοιχτός. Θέλω να αισθάνομαι ότι περιτριγυρίζομαι από ανθρώπους που πρώτα από όλα αγαπούν και σέβονται τη δουλειά τους και αναζητούν την ομαδικότητα κάτι που με κάνει να νιώθω ασφαλής για να δημιουργήσω και εγώ σωστά.

Αν μου προτείνουν κάτι που θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που μπορώ να κάνω, σίγουρα θα πω όχι. Πάντα πάμε σύμφωνα με αυτό που πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε αλλά ακόμα και πάνω από εμάς να είναι κάτι, η εξέλιξη και η προσπάθεια που μπορεί να έχεις, είναι πολύ σημαντική. Ποτέ δεν κατευθύνεσαι στη δουλειά μας με την λογική του “μπορώ να κάνω αυτό, άρα αυτό θα επιλέξω” γιατί κάτι τέτοιο δεν στέκει. Σε αυτή τη δουλειά βρισκόμαστε ακριβώς για να γινόμαστε κάθε μέρα όλο και καλύτεροι και να αντιμετωπίζουμε και προκλήσεις αλλιώς θα βαρεθούμε.

Ακολούθησες ποτέ την περπατημένη την λογική  του ότι “ένας ρόλος έκανε μεγάλη επιτυχία, άρα στα επόμενα πρέπει να κινηθώ σε κάτι αντίστοιχο”;

Ποτέ μου δεν σκέφτηκα έτσι! Αν με ενδιαφέρει ο ρόλος που θα μου μου προτείνουν, θα πω το ναι χωρίς να σκεφτώ αν είναι κάτι ίδιο ή διαφορετικό από μένα. Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη μανιέρα για τα πράγματα γιαυτό και κάνω ότι μου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Είμαι πολύ μικρή για να αποκτήσω μανιέρα στην δουλειά μου.

Το να με κατηγοριοποιούν σε ένα συγκεκριμένο ρόλο, ήταν κάτι που αντιμετώπιζα στα πρώτα μου βήματα, κάτι που δεν νιώθω τώρα πια.

Στις δύσκολες εποχές που ζούμε χωράει ακόμα ένα καλλιτεχνικό όνειρο στη ζωή σου;

Τα επόμενα χρόνια θέλω να πραγματοποιήσω το όνειρο που είχα πάντα. Θέλω να κάνω δουλειές που μου αρέσουν και με ανθρώπους που θαυμάζω και εκτιμώ. Αυτό το όνειρο δεν θα αλλάξει ποτέ.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

H παράσταση μας ” Ένα Μάθημα Χορού” τρέχει με γοργούς ρυθμούς στο Θέατρο Θησείον με όλη την ομάδα να είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για το μέχρι τώρα αποτέλεσμα. Πριν λίγο καιρό ολοκλήρωσα τα γυρίσματα για τη νέα ταινία του Γ. Οικονομίδη με τίτλο ” Η Μπαλάντα Της Τρύπιας Καρδιάς”και αυτό το καιρό βρίσκομαι σε κάποια γυρίσματα για τη ταινία του Μ. Κωνσταντάτου με τίτλο “All the pretty little horses”. Γίνονται κάποιες συζητήσεις για κάποια νέα projects  αλλά ακόμα δεν είναι τίποτα ανακοινώσιμο.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ