Mon. Oct 18th, 2021

Πρόκειται για μια πολύ γλυκιά παρουσία του καλλιτεχνικού χώρου η οποία δουλεύει συστηματικά, παθιάζεται με αυτό που κάνει και δεν έχει χάσει στιγμή τον εαυτό και τον αυθορμητισμό της παρά την όποια επιτυχία έχει γευτεί μέχρι και σήμερα.

google.com, pub-6873176564829315, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Η ξεχωριστή Αλεξάνδρα Ταβουλάρη με αφορμή τις επιτυχημένες παραστάσεις του έργου “Η μικρή μας πόλη” στο Θερινό Θέατρο Λαμπέτη, μίλησε στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart για πολλά και ενδιαφέροντα θέματα!

Tην φετινή καλοκαιρινή σεζόν σε συναντάμε στο Θερινό Θέατρο Λαμπέτη και στο έργο “Η μικρή μας πόλη” το οποίο ήδη έχει αποσπάσει φοβερές κριτικές από το κόσμο. Πως νιώθεις γι΄αυτό το νέο βήμα;

Πρόκειται για ένα πολύ όμορφο έργο το οποίο εκ πρώτης όψεως δεν αντιλαμβάνεσαι το βάθος που μπορεί να έχει. Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό, ήμασταν όλοι λίγο κρατημένοι καθώς δεν γνωρίζαμε τι θα αντιμετωπίσουμε στη συνέχεια. Όταν αρχίσαμε να αναλύουμε το έργο, παρατηρήσαμε πόσο μεγάλες ρίζες έχει όλο αυτό και αυτή τη στιγμή βλέπουμε την εξέλιξη του. Για μένα είναι μια πολύ αξιόλογη παράσταση την οποία έχουμε χτίσει μαζί με όλη την ομάδα και τον Γιάννη Κακλέα ως οδηγό μας με πολύ αγάπη ο ένας για τον άλλον αλλά και για το ίδιο το έργο.

Κάθε μέρα το ευχαριστιόμαστε ακόμα πιο πολύ καθώς μετά το τέλος της παράστασης έχουμε τη χαρά να συνομιλούμε με το κόσμο και να ακούμε τη γνώμη του. Όλο αυτό είναι πολύ ευχάριστο καθώς βλέπουμε ότι το έργο ακουμπάει πολύ κόσμο και κάνει το δικό του γκελ.

Πόσο εύκολο ήταν για σένα έπειτα από μια πυρετώδης σεζόν με γυρίσματα για το σήριαλ “Γυναίκα χωρίς όνομα” και με καθημερινές παραστάσεις στο έργο “Χτυποκάρδια στο Θρανίο” να επιλέξεις να δουλέψεις και την καλοκαιρινή σεζόν και να πεις το ναι στη παράσταση “Η μικρή μας πόλη”;

Μετά το τέλος των παραστάσεων στο Θέατρο Ήβη έμεινα εκτός θεάτρου για ένα μήνα, συνεχίζοντας κανονικά τα τηλεοπτικά γυρίσματα τα οποία θα διαρκέσουν έως τέλη Ιουλίου και η αλήθεια είναι ότι χάρηκα ιδιαίτερα γι΄αυτή τη παύση διότι αφιέρωσα στιγμές στον εαυτό μου και στις υπόλοιπες δραστηριότητες μου. Όταν χτύπησε το τηλέφωνο μου από τον Γ. Κακλέα με τον οποίο έχουμε συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν και ο οποίος μου πρότεινε να παίξω στη φετινή παράσταση, ένιωσα μεγάλη χαρά διότι περίμενα αυτή τη συνεργασία τέσσερα χρόνια και δεν ξέρεις πότε θα έρθει ξανά μια τέτοια πρόταση.

Φέτος το καλοκαίρι ήταν για μένα μια μεγάλη ευκαιρία να δουλέψω ξανά με τον Γιάννη Κακλέα και να κάνουμε μαζί ένα νέο εγχείρημα διότι έτσι θέλουμε να το βλέπουμε. Δημιουργούμε μια καινούργια εστία στη καλοκαιρινή Αθήνα που δεν έχει να κάνει με τις παραστάσεις που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε την περίοδο του καλοκαιριού.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Έγινες ευρύτερα γνωστή μέσα από τη ταινία της Lacta “Κάνε το βήμα” και στη συνέχεια βρέθηκες σε πολλές και επιτυχημένες δουλειές στο γυαλί όπως οι Συμμαθητές, τα Κάτι χωρισμένα παλικάρια και τώρα στη Γυναίκα χωρίς όνομα. Πως βίωσες την σταδιακή δημοσιότητα προς το όνομα σου μέχρι και σήμερα;

Νομίζω ότι όλο αυτό το διάστημα υπήρχε μια διαβάθμιση και μια κλίμακα σε αυτό το κομμάτι και ήρθε σε μένα αρκετά βατά. Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αν υπάρχει μια μεγάλη δημοσιότητα προς το πρόσωπο μου. Σίγουρα κάποιοι με αναγνωρίζουν πιο πολύ λόγω της φετινής μου παρουσίας στο σήριαλ αλλά μέχρι ένα φυσιολογικό σημείο. Στην αρχή που προβλήθηκε το project της Lacta και έγινε το μεγάλο μπαμ, δεν μου ήταν τόσο εύκολο να το διαχειριστώ και έτσι αποφάσισα να ταξιδέψω για 4 μήνες στην Αγγλία όπου κατοικεί η μητέρα μου για να πάρω το χρόνο μου και να ηρεμήσω.

Ήταν εύκολο να πάρουν τα μυαλά σου αέρα και να χάσεις τον έλεγχο λόγω της δημοσιότητας που απέκτησες από τη δουλειά σου;

Θεωρώ ότι όλο αυτό έχει μεγάλη σχέση με την παιδεία που έχεις ως άνθρωπος και με αυτό που έχεις λάβει από το σπίτι σου. Δεν πιστεύω ότι ένας άνθρωπος μπορεί να καβαλήσει το καλάμι λόγω του ότι έπαιξε σε τρεις- τέσσερις σειρές το οποίο πράγματι μπορεί να συμβεί και θα μπορούσα να το δικαιολογήσω. Νομίζω ότι όλο αυτό ξεκινάει από μια βαθύτερη ανάγκη τελειομανίας του ηθοποιού διότι ο καθένας επιθυμεί μια τέλεια οργάνωση στη δουλειά του και έτσι μπορεί κάποιες φορές να φανεί ότι κάποιος είναι επηρμένος λόγω του ότι έχει πολλές απαιτήσεις σε αυτό που κάνει.

Αν μιλάμε τώρα για το φαινόμενο του “είμαι εγώ και κανένας άλλος”, τότε αυτό δεν μπορώ να το δικαιολογήσω καθώς αυτό είναι προβληματικό από την ρίζα του και είναι προσωπικό θέμα του καθενός.

Από το ξεκίνημα σου στο Εθνικό Θέατρο μέχρι και σήμερα, τι είναι αυτό που έχει αλλάξει μέσα σου και έχεις πάρει από το επάγγελμα;

Στη δουλειά έχω βελτιωθεί αρκετά όσον αφορά τα τεχνικά της θέματα. Ποτέ δεν βγαίνει ένας ηθοποιός από την Δραματική Σχολή και είναι έτοιμος να ενταχθεί σε μια παράσταση διότι κανείς δεν έχει ζήσει από μέσα μια παράσταση ώστε να γνωρίζει πως να συμπεριφερθεί σε μια τέτοια συνθήκη. Με τα λίγα χρόνια που έχω δουλέψει στο χώρο, έχω καταφέρει να δουλεύω με οικονομία ενέργειας και έχω αρχίσει να αντιλαμβάνομαι λίγο παραπάνω τα τεχνικά κομμάτια χωρίς αυτό να αποσπά τα κομμάτια της τέχνης μας. Σιγά – σιγά αισθάνομαι ότι όλα αυτά γίνονται ένα μεταξύ τους και νιώθω πιο σίγουρη για τον εαυτό μου επί σκηνής.

Αν πιστέψεις στη δουλειά μας ότι είσαι ο καλύτερος και ότι τώρα το έφτασες, κάπου εκεί τελειώνεις. Αν δεν επιθυμείς να γίνεσαι καλύτερος και ως άνθρωπος αλλά και ως καλλιτέχνης, δεν έχει νόημα να συνεχίζεις να ασχολείσαι με αυτό που κάνεις. Προσωπικά επιθυμώ στόχους και κάθε τόσο αναθεωρώ καταστάσεις και θέτω καινούργιους. Μιλάω για μικρούς στόχους όπως το να μάθω να περπατώ σωστά στη σκηνή αλλά και προσωπικούς στόχους όπως το να κάνω ανακύκλωση στη ζωή μου.

Πως θα διαχειριστείς τις κριτικές που θα γραφτούν για σένα και τη δουλειά σου; Θα δώσεις περισσότερο βάση σε μια κριτική του κόσμου ή του χώρου;

Ακούω τους πάντες και τα πάντα. Με επηρεάζει η άποψη του κόσμου που έχει παρακολουθήσει μια δουλειά. Από την άλλη δεν θα με επηρεάσει μια κριτική που έχει γραφτεί από κάποιον που δεν έχει δει τη παράσταση. Θα λάβω υπόψιν μου έναν άνθρωπο που θα μου αναφέρει τη γνώμη του γι΄αυτό που είδε και θα την ακούσω αλλά μέχρι ενός σημείου.

Δεν θα αλλάξω κάτι με δική μου πρωτοβουλία λόγω του ότι δεν άρεσε σε κάποιον ή αντίστοιχα δεν θα επαναλάβω κάτι συνεχώς λόγω του ότι άρεσε σε κάποιον. Στη δουλειά μου θα ακούσω το σκηνοθέτη μου διότι αυτή την δουλειά συμφωνήσαμε και οι δυο να παρουσιάσουμε προς τα έξω και αυτή θα υποστηρίξω μέχρι το τέλος χωρίς ωστόσο να είμαι κάθετη σε αυτή την άποψη.

Κλείνοντας την πόρτα του καμαρινιού, πόσο πολύ σε ακολουθεί το κομμάτι της δουλειάς στη προσωπική σου ζωή;

Είμαι αρκετά τελειομανής. Συνήθως επιστρέφω αργά στο σπίτι έπειτα από τη παράσταση και οργανώνω απευθείας το πρόγραμμα της επόμενης μέρας ώστε να βρίσκονται όλες μου οι υποχρεώσεις σε μια σειρά, θα μελετήσω για το επόμενο τηλεοπτικό γύρισμα και θα κοιμηθώ. Την επόμενη μέρα θα ξυπνήσω δυο με τρεις ώρες πριν τις υποχρεώσεις μου ώστε να έχω άπλετο χρόνο μπροστά μου ώστε να χαλαρώσω και να οργανωθώ καταλλήλως. Μετά το τέλος του γυρίσματος θα επιστρέψω σπίτι για να ξεκουραστώ και να επικοινωνήσω με δικά μου άτομα μέχρι τη στιγμή που θα κατευθυνθώ στο θέατρο.

Σκέφτομαι αρκετές φορές το κομμάτι της δουλειάς αλλά υπάρχουν και στιγμές που σηκώνω τον διακόπτη και αφιερώνω χρόνο σε μένα και στο να περάσω καλά.

Μέχρι και σήμερα έχεις σταθεί πολύ τυχερή στο χώρο καθώς μετράς συνεργασίες με πολύ σημαντικά άτομα της υποκριτικής όπως είναι ο Κώστας Βουτσάς, η Μάρω Κοντού και ο Νίκος Γαλανός με τους οποίους συνεργάστηκες την φετινή σεζόν. Πως νιώθεις που έχεις δουλέψει μαζί τους εντός αλλά και εκτός σκηνής;

Πριν λίγο διάστημα σε μια συζήτηση που έκανα με μια φίλη μου της ανέφερα ότι θα πρέπει να κρατάω ένα ημερολόγιο με τους ανθρώπους που έχω συνεργαστεί στο χώρο γιατί πραγματικά έχω πάρει τόσα πολλά μαζί τους. Το να συνεργάζομαι με τέτοιους ανθρώπους με γεμίζει μόνο χαρά και ένα μεγάλο χαμόγελο. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν ένα τρομερό ταπεραμέντο, μια γλύκα και μια τεράστια απλότητα ως άνθρωποι.

Γνωρίζεις ανθρώπους που υπήρξαν σταρ του ελληνικού κινηματογράφου στα χρόνια της μεγάλης άνθησης του που θα μπορούσες να πεις άνετα ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν πιάσει το απόλυτο και όμως τους βλέπεις να σου συμπεριφέρονται με μια απίστευτη γλύκα και είναι πρόθυμοι να σε διδάξουν χωρίς κανένα κόμπλεξ μέσα τους. Από την άλλη παρατηρείς και ανθρώπους μιας άλλης ηλικίας που δεν έχουν την διάθεση να ασχοληθούν και προβάλλουν ένα διαφορετικό προφίλ προς τα έξω. Όλο αυτό μπορεί να είναι ανάλογα τον κάθε άνθρωπο και το τι κουβαλάει μέσα του αλλά και ανάλογα τις εποχές που ζούμε διότι πολλές φορές έχουμε και εμείς την ανάγκη να νομίζουμε ότι είμαστε κάποιοι. Θεωρώ ότι σε όλο αυτό έχουν συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης διότι όλοι θέλουμε να έχουμε μια αψεγάδιαστη εικόνα και να παρουσιάζουμε έναν άλλο εαυτό δημοσίως.

Σήμερα στη ζωή σου χωράνε νέα καλλιτεχνικά όνειρα, νέοι ρόλοι ή συνεργασίες που θα ήθελες να πραγματοποιήσεις στο μέλλον;

Δεν έχω στο μυαλό μου κάποιους συγκεκριμένους ρόλους. Σκέφτομαι κάποιες συνεργασίες που θα ήθελα να κάνω αλλά όχι με εμμονικό τρόπο. Κατά καιρούς μπορεί να παρακολουθήσω μια παράσταση ενός ανθρώπου που εκτιμώ πολύ και να πω ότι θα ήθελα κάποια στιγμή να δουλέψω μαζί του. Ποτέ μου δεν σκέφτηκα ότι του χρόνου θα ήθελα να κάνω αυτό συγκεκριμένα διότι έτσι νιώθω ότι το περιορίζω.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

H παράσταση μας “Η μικρή μας πόλη” συνεχίζει κανονικά τη πορεία της μέχρι τις 4 Αυγούστου στο Θερινό Θέατρο Λαμπέτη. Συνεχίζω κανονικά τα τηλεοπτικά γυρίσματα για τη Γυναίκα χωρίς όνομα η οποία θα συνεχίσει και την νέα σεζόν. Την χειμερινή σεζόν θα βρίσκομαι για ακόμα μια φορά στο Θέατρο Ήβη και στο έργο “Όποιος θέλει να χωρίσει… να σηκώσει το χέρι του!” το οποίο είναι το πρώτο θεατρικό έργο του Γιώργου Καπουτζίδη. Πρόκειται για μια νέα κωμωδία η οποία περιέχει πολύ όμορφα και έντονα κοινωνικά μηνύματα αλλά και μια ιδιαίτερη ευαισθησία και ευγένεια τα οποία έχει και ο ίδιος ως άνθρωπος. Έχω ξεκινήσει ήδη τις πρόβες μου για το έργο σε συνδυασμό με τα γυρίσματα αλλά και τις παραστάσεις στο Θέατρο Λαμπέτη με το οποίο θα ξεκινήσουμε καλώς εχόντων των πραγμάτων τον Οκτώβριο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ