Η United Group πραγματοποιεί στρατηγική επένδυση στην υπηρεσία ΟΤΤ, Marquee TV:
Μια επένδυση που θα επιταχύνει το παγκόσμιο λανσάρισμα της πλατφόρμας streaming για τις τέχνες του θεάματος
Η United Group, ο κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και Μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρία της Nova, ανακοίνωσε την Τρίτη τη στρατηγική της επένδυση στη Marquee TV, μια εξειδικευμένη, παγκόσμια υπηρεσία streaming για τις τέχνες και τον πολιτισμό.
Η επένδυση εντάσσεται στα £6.7 εκατ. της χρηματοδότησης του Α’ γύρου που πραγματοποιήθηκε από δύο επενδυτές, με στόχο την επιτάχυνση της αναβάθμισης και του παγκόσμιου λανσαρίσματος της πλατφόρμας Marquee TV. Η Marquee TV, που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2018 και επονομάστηκε «Netflix των τεχνών», αποτελεί την κορυφαία στον κόσμο υπηρεσία streaming για τις τέχνες του θεάματος και έχει συνδρομητές σε περισσότερες από 100 χώρες.
Η επένδυση από τη United Group, που έχει την έδρα της στην Ολλανδία, και τον διεθνή όμιλο media Viasat World θα αξιοποιηθεί προκειμένου να ενισχυθεί το περιεχόμενο της Marquee TV με περισσότερο πρωτότυπο και αποκλειστικό υλικό, στηρίζοντας, ταυτόχρονα, τους πιο δημοφιλείς νέους και ταλαντούχους καλλιτέχνες. Επιπλέον, η Marquee TV θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε μεγάλες πλατφόρμες σε όλο τον κόσμο και θα αναβαθμίσει τις εφαρμογές της με νέα χαρακτηριστικά, τηρώντας την υπόσχεσή της να γίνει ο απόλυτος σύντροφος των τεχνών.
Η Marquee TV επιμελείται ένα πλούσιο μείγμα χορού, μπαλέτου, όπερας, θεάτρου, κλασικής μουσικής και ντοκιμαντέρ – από τα πιο σύγχρονα και πρωτοποριακά έως κλασικά έργα και είναι ήδη διαθέσιμη απευθείας από τα app stores, καθώς και σε μεγάλες τηλεοπτικές πλατφόρμες. Αποστολή της Marquee TV είναι να συνδέει τους θεατές σε όλο τον κόσμο με τις τέχνες και τον πολιτισμό, οπουδήποτε και αν βρίσκονται και οτιδήποτε κι αν θέλουν να παρακολουθήσουν.
Στη διάρκεια των lockdown, η Marquee TV καθιερώθηκε ως η πιο αγαπητή εφαρμογή για τους θιασώτες των τεχνών, καθώς και ως ο καλύτερος συνεργάτης των πάσης φύσεων καλλιτεχνικών οργανισμών που αναζητούσαν επαφή με το κοινό τους μέσω του διαδικτύου. Έρευνες δείχνουν ότι το 60% του κοινού των τεχνών απέκτησε τη συνήθεια να παρακολουθεί παραστάσεις μέσω διαδικτύου, ενώ το 90% από αυτούς συνεχίζουν να παρακολουθούν παραστάσεις online ακόμα και τώρα που ξεκίνησαν και πάλι οι ζωντανές εκδηλώσεις.
Τα τελευταία δύο χρόνια, οι συνδρομητικές υπηρεσίες streaming που εστιάζουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό ή σε μία κατηγορία περιεχομένου αναπτύχθηκαν σχεδόν δύο φορές ταχύτερα σε σχέση με τις υπηρεσίες που καλύπτουν μαζικά την αγορά. Καθώς η συνολική αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών streaming αναμένεται να φτάσει τα £100 δισ. έως το 2025 και δεδομένου ότι ο τομέας των τεχνών μόλις τώρα ξεκίνησε την ψηφιακή του μετάβαση, η Marquee TV βρίσκεται σε ιδανική θέση για να αξιοποιήσει στον μέγιστο βαθμό τις δύο αυτές αυξητικές τάσεις.