όταν το 1964 η Ελλάδα έκανε mannequin challenge… και τώρα μας αντιγράφουν.

Παρακολουθώντας το φινάλε της ταινίας του Γιάννη Δαλιανίδη “Κάτι να καίει“, ένα επιτυχημένο musical του 1964, αμέσως σκέφτηκα ότι αυτός ο άνθρωπος ( Γιάννης Δαλιανίδης), ήταν πολύ μπροστά. Τεράστιος σκηνοθέτης που σε πολλές ταινίες του πρωτοτύπησε και προχώρησε πολύ τον ελληνικό κινηματογράφο. “Εκανε”  mannequin challenge στις ταινίες του, δηλ. πάγωνε το χρόνο, υποθετικά και κάποιος πρωταγωνιστής τον ξαναζωντάνευε απο τη δεκαετία του 60, όταν οι αμερικάνοι σκηνοθέτες τότε  ακροβατούσαν μεταξυ μελό και γουέστερν.

Τι είναι λοιπόν το mannequin challenge που έχει κατακτήσει το διαδίκτυο και πως ο Δαλιανίδης ήταν ο  πρωτοπόρος του πριν απο 53 χρόνια?

mannequin challenge

H νέα τρέλα έρχεται από την Αμερική και κάνει τους πάντες να “κοκαλώνουν” ως άλλα αγάλματα για χάρη της κάμερας και του διαδικτύου.

ο Mannequin Challenge, που πρώτοι το δημιούργησαν ομάδες του NBA εξελίχθηκε σ’ ένα από τα διασημότερα “παιχνίδια”, με αθλητές, πολιτικούς, διακεκριμένες προσωπικότητες και χρήστες των μέσων κοινωνικών δικτύωσης να δημιουργούν το δικό τους βίντεο υπό το hashtag #MannequinChallenge.

To νέο τρεντ του διαδικτύου έχει τις ρίζες του σ’ ένα από τα πιο απολαυστικά παιχνίδια της παιδικής μας ηλικίας, το αγαλματάκια ακούνητα, μόνο που στη νέα εκδοχή του περιλαμβάνει και ένα άτομο που καταγράφει την εικόνα.

Στην “παγίδα” της νέας πρόκλησης εκτός από τις ομάδες μπάσκετ ή ποδοσφαίρου, όπως η εθνική Πορτογαλίας, έπεσε και η νυν πρώτη κυρία των ΗΠΑ, Μισέλ Ομπάμα και η πικραμένη από το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών Χίλαρι Κλίντον.

Συνήθως, η ομάδα είτε αθλητική είτε εργασίας παραμένει ακίνητη κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων της, μέχρι ένας απ΄εκείνους να τραβήξει το βίντεο.

και τώρα η σειρά του δικού μας mannequin challenge που πρίν απο 60 περίπου χρόνια έφτιαχνε ο ευρυματικός σκηνοθέτης Γιάννης Δαλιανίδης. Παρακολουθήστε με προσοχή και δέστε τις ομοιότητες.

                                                                                                                                                             έγραψε ο Γιώργος Νικολαϊδης.

Related posts

Leave a Comment