19/06/2021

CheckinArt

art & culture magazine

O Iάκωβος Μυλωνάς αποκλειστικά στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart!(ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)

O Iάκωβος Μυλωνάς είναι από τους ηθοποιούς που δεν επαναπαύτηκε ποτέ στο εύκολο μονοπάτι της επιτυχίας και της πρόσκαιρης δημοσιότητας.Αντιθέτως όλα αυτά τα χρόνια της πορείας του στον χώρο κατάφερε να δοκιμαστεί σε πολλά και διαφορετικά πράγματα από την τηλεόραση μέχρι το θέατρο και να παραμείνει αγαπητός στα μάτια του κόσμου.

google.com, pub-6873176564829315, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Έπειτα λοιπόν από μια άκρως επιτυχημένη περιοδεία στην Πάτρα, στην Ξάνθη, στην Θεσσαλονίκη αλλά και στις Σέρρες, ο ταλαντούχος ηθοποιός επέστρεψε δριμύτερος στο θέατρο «Λύχνος τέχνης και πολιτισμού» με την παράσταση “11” μια ιστορία εκδίκησης για το Sex Trafficking της Μίρκας Στρατικοπούλου.

Ο Πάνος Σταματόπουλος συνάντησε τον ηθοποιό λίγο μετά το τέλος της παράστασης “11” και μίλησαν για όλους και για όλα!

Ιάκωβε μου καλώς όρισες στο Checkinart! Έπειτα από μια περιοδεία σε όλη την χώρα σε συναντώ στο θέατρο Λύχνος με το έργο «11», πως νιώθεις για την φετινή σεζόν, τι έχεις εκλάβει μέχρι τώρα από τον κόσμο;

Καλώς σας βρήκα και σας ευχαριστώ για την αγάπη σας σε μας και στον πολιτισμό. To ‘’11’’ όπου κι αν έχει παιχτεί ήταν sold out! Αλλά και τώρα στο θέατρο Λύχνος πάλι γεμάτο είναι.  Νιώθω βαθιά ικανοποίηση που ο κόσμος το αγκάλιασε με τόση αγάπη. Τις περισσότερες φορές δεν ακούγεται ούτε ανάσα την ώρα που παίζουμε, τόσο πολύ προσηλωμένοι είναι οι θεατές. Νομίζω ότι το κερδίσαμε το στοίχημα και επικοινωνήσαμε ένα τόσο επίκαιρο έργο με την ίδια την κοινωνία.

Πρωταγωνιστείς και σκηνοθετείς ένα πολύ ιδιαίτερο και βραβευμένο έργο από την Unesco Πειραιώς και Νήσων, «Μια ιστορία εκδίκησης που έχει να κάνει με το εμπόριο κοριτσιών για σεξουαλική εκμετάλλευση», το οποίο  παρουσιάζει ένα σημαντικό πρόβλημα της σημερινής κοινωνίας. πόσο εύκολο είναι να περάσεις το θέμα στο κοινό που σε παρακολουθεί;

Είναι μεγάλη τιμή για μας που μας βράβευσε ο όμιλος  Unesco Πειραιώς και Νήσων για την προσφορά μας στον πολιτισμό μ’ αυτήν την παράσταση. Δουλέψαμε πάρα πολύ ώστε να έχουμε ένα κινηματογραφικό αποτέλεσμα. Άλλωστε έτσι είναι γραμμένο το έργο. Το κοινό μπαίνει κατευθείαν μέσα στην υπόθεσή του μιας και είναι σαν να έχουμε ανοίξει μια πόρτα και παρακολουθεί τι γίνεται στο διπλανό διαμέρισμα.

Πόσο σε επηρεάζει στην ψυχολογία σου ή στην ζωή σου το συγκεκριμένο έργο, καταφέρνεις να αποστασιοποιείσαι από το κομμάτι της δουλειάς στην προσωπική σου ζωή;

Όχι και δε θέλω να αποστασιοποιούμαι. Μαθαίνω απ’ αυτά τα έργα. Γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και κάθε φορά αυτό που έχω πάρει από ένα έργο προσπαθώ να το μοιραστώ με τους θεατές. Δεν επηρεάζει την ψυχολογία μου, επηρεάζει όμως την στάση ζωής μου. Το να είσαι ηθοποιός δε σημαίνει ότι κουβαλάς όλους τους ήρωες που έχεις παίξει, σημαίνει ότι γίνεσαι φορέας για να τους επικοινωνήσεις με το κοινό που έρχεται να σε δει. Ίσως το να γίνεσαι φορέας σε εξαγνίζει καμιά φορά. Είναι σαν να περνάει ένα ρεύμα από μέσα σου που να σε καθαρίζει λίγο και να σου δίνει και ενέργεια να συνεχίσεις.

Πως κρίνεις τη σημερινή πραγματικότητα στον χώρο της τηλεόρασης; τι θα σε έκανε να πεις το ναι σε μια νέα τηλεοπτική σειρά;

Περιμένω να βγούνε επιτέλους οι τηλεοπτικές άδειες για να καθαρίσει λίγο αυτός ο χώρος και να μείνουνε μόνο επιχειρήσεις που έχουν τα κεφάλαια να μείνουν και κάτω από όρους που να προστατεύονται οι εργαζόμενοι. Θα έπαιζα σε μια σειρά αν τη θεωρούσα αξιόλογη και αν μου δίνανε τα χρήματα που θα ζητούσα.

Έχεις μπει στην διαδικασία να ψάξεις το όνομα σου στο διαδίκτυο για να δεις τι αναγράφεται για σένα; Πώς διαχειρίζεσαι τυχόν αρνητικά σχόλια;

Όχι δε μ’ ενδιαφέρει αν γράψει κάποιος κάτι καλό ή κάτι κακό για μένα. Προχωράω χωρίς να κοιτάω πίσω. Ποτέ δε με ενδιέφερε το παρελθόν. Πολλές φορές ούτε καν το παρόν. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το μέλλον. Συνεχίζω. Δεν έχω άλλη επιλογή. Αν σταματήσω τελείωσα.

Tα τελευταία χρόνια η δουλειά όλων και η προώθησή της γίνεται μέσω των social media. Εσύ πως χειρίζεσαι αυτή την νέα τάση; έχεις βρεθεί ποτέ σε αδιέξοδο;

Προσπαθώ να χειριστώ την τεχνολογία όσο καλύτερα μπορώ. Χαίρομαι που έγινε όλο αυτό με το ίντερνετ γιατί κατέρρευσαν αρκετά μονοπώλια.

H εποχή που ζούμε δεν μας δίνει πολλές επιλογές και σίγουρα μας αγχώνει λίγο περισσότερο. Εσύ αποφασίζεις πλέον με βάση την λογική ή το συναίσθημα;

Περισσότερο με τη λογική θα έλεγα τώρα πια, αν και νομίζω ότι σ’ αυτή τη  περίοδο της ζωής μου είναι σε ισορροπία με αυτό που νιώθω.

Είσαι ευχαριστημένος με τις μέχρι τώρα επιλογές σου στον χώρο; Έχεις μετανιώσει για κάτι;

Άλλες φορές σκέφτομαι ότι έχω μετανιώσει για κάποια όχι που είπα, αλλά μετά σκέφτομαι ότι τα όχι σου, φτιάχνουν τον χαρακτήρα σου, τα ναι σου, φτιάχνουν τον χαρακτήρα των άλλων.

Έπειτα από το «11» το οποίο έχει αγαπήσει πολύ ο κόσμος, τι πρόκειται να δούμε από σένα στο μέλλον;

Πρώτη Δεκεμβρίου ξεκινάει πάλι μετά την μεγάλη επιτυχία που είχε την περασμένη σεζόν, η επαναστατική μου κωμωδία ‘’2047’’ στο θέατρο Λύχνος. Οπότε περιμένουμε όσους δεν το είδαν και όσους θέλουν να το ξαναδούν.

Έχω αναλάβει επίσης ένα πολύ μεγάλο πρότζεκτ για το θέατρο θησείο που θα το παρουσιάσω από εννιά Δεκεμβρίου. Πρόκειται για το έργο του Θανάση Τριαρίδη ‘’Η αληθινή ιστορία της Αϊντας και του Ρανταμές’’ και καταπιάνεται με την ιστορία που έχει ειπωθεί πρώτη φορά μέσα απ’ τη διάσημη όπερα του Βέρντι ‘’Αϊντα’’. Το έργο αποκαλύπτει όλα αυτά που επιμελώς έκρυψε ο Βέρντι  και οι λιμπρετίστες του για να ετοιμάσουν την τότε κοινή γνώμη για την εισβολή της Αιγύπτου και της Ιταλίας στην Αιθιοπία. Κάτι παρόμοιο που συμβαίνει και τώρα με τις μεγάλες δυνάμεις όταν θέλουν να εισβάλουν σε μια άλλη χώρα. Σε πρώτο πλάνο βέβαια είναι ο καταραμένος έρωτας της Αϊντας και του Ρανταμές. Σκλάβα της κόρης του Φαραώ η πρώτη και Αρχιστράτηγου της Αιγύπτου ο δεύτερος.  Θα μιλήσουμε όμως αρκετά γι αυτό στο μέλλον.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
%d bloggers like this: